En gnaver-billede tråd :D

Jeg vil ha’ en BLÅ! :wehuu: Men det må jo vente til at Sten og Stoffer dratter om.

Du kan også bruge smilies i hurtigsvar, så skal du bare trykke dem frem for hver smilie du skal bruge:):):).

Kan ikke helt tåle at sådan en billedtråd - savner at have ørkenrotter

Jeg fik lov til at holde bittelille musebabyer i går :hjerte: :lovelove: :hjerte:


Rodebunke!


Orden på muslingerne :wink:

I skal lige se de 7 lækre babyer jeg har liggende lige nu :hjerte:
de var en uge i går, så det betød jo naturligvis nye billeder :smiley:


Set fra venstre - en agouti hun, en blue hun, en (blue?) sapphire hun, en burmese hun, en CP agouti han, en burmese han og en PEW han
Og navnene set fra venstre : MiniSambi, GrineBidder, ChampagneBrus, KungFu, KæmpeEskimo, ColaFidus, Isbjørn
… og det er så GrineBidder og Isbjørn som med sikkerhed bliver hjemme :smiley: Jeg ser stadig lige ColaFidus an :ups:

Drengene for sig:

Isbjørn, ColaFidus, KæmpeEskimo

Pigerne for sig

KungFu, ChampagneBrus, MiniSambi og GrineBidder

og så lige et samlet billede igen :ups:

Drengene er de første tre, og så er pigerne de næste 4 :slight_smile:

Små tykke babyer :lovelove:

Det er ikke nu, at jeg skal fortælle at far Poker, storebror Filur og så KæmpeEskimo kommer til at søge et hjem samlet, når eller eskimoen er gammel nok til at flytte her om nogle uger? :stuck_out_tongue: :muhaha:

Du fortæller bare alt det du vil :wink:

Jeg er alligevel sikker på, at de er grimme :ups:

[QUOTE=Lykke;1291918]Du fortæller bare alt det du vil :wink:

Jeg er alligevel sikker på, at de er grimme :ups:[/QUOTE]

Det må jeg jo så modbevise med billeder om et par uger :wink:

Det er en unødvendig oplysning, NÅ !!!

far Poker er den her dejlige basse

og sønnemand Filur :slight_smile:

De er da fine, hva? :engel2:

Eneste grund til at Filur kommer til at skulle videre er, at han er agouti-baseret.
Rent avlsmæssigt vil jeg hellere bruge hans lillebror, som er burmese :slight_smile:
Filur er ved at blive en rigtig sød og fjollet dreng, som ligesom sin far og mor nok skal blive en dejlig dimmer :smiley:

Poker viste lige sin “cool-nes” i Plantorama, da de skulle have et billede af en ørkenrotte - hvem hiver man så lige op foran kameraet? jow, jeg forsøgte at tage Poker op og sagde “sid pænt” - det gjorde han da så lige :smiley:

Det er forbudt at lokke, NÅ!!

( og at jeg kun skal købe mad og strøelse er irrelevant tror jeg nok - har stadig bur og indretning til det, kokosnødder mv )

Jeg lokker bestemt ikke - jeg fremviser bare muligheder :stuck_out_tongue:

Jamen jamen da - de er da helt utrolig søde…

Og dine billeder Pia - er bare sååååååååå gode, men det er der jo ikke noget nyt i. :slight_smile:

Hvilken farve er Filur?

Poker ser ud til at være burmese?

[QUOTE=Lykke;1291983]Hvilken farve er Filur?

Poker ser ud til at være burmese?[/QUOTE]

Filur er - tja tjo - ja han er vel det vi regner med er diluted CP agouti :slight_smile: altså en slags agout-ibaseret blue burmese, hvis det er lettere at se det den vej rundt.
Men han bliver aldrig testparret, og det er kun den tredje af sin slags i den farve dokumenteret i DK, så han kan jo faktisk godt snyde os :tihi:

Og det ser dælme ud til at de tre drenge skal bo i Roskilde om et par måneder :smiley: Sådan går det, når man viser gnavere frem på et katteforum, så bliver nogle fristet :tihi:
Så nu er jeg jo nødt til at fremvise billeder med jævne mellemrum frem til flyttedato af dem alle - også de hunner der evt. måtte komme til at søge nyt hjem senere :smiley:

[QUOTE=PiaB;1291986]Filur er - tja tjo - ja han er vel det vi regner med er diluted CP agouti :slight_smile: altså en slags agout-ibaseret blue burmese, hvis det er lettere at se det den vej rundt.
Men han bliver aldrig testparret, og det er kun den tredje af sin slags i den farve dokumenteret i DK, så han kan jo faktisk godt snyde os :tihi:

Og det ser dælme ud til at de tre drenge skal bo i Roskilde om et par måneder :smiley: Sådan går det, når man viser gnavere frem på et katteforum, så bliver nogle fristet :tihi:
Så nu er jeg jo nødt til at fremvise billeder med jævne mellemrum frem til flyttedato af dem alle - også de hunner der evt. måtte komme til at søge nyt hjem senere :D[/QUOTE]

Altså du lokkede jo - og har jo haft først Ib og Ib fra Mette, og så overtog jeg 3 af dine der var i pleje her på Sjælland.

Der har da været tidspunkter hvor jeg overvejede at sælge mine bure, men kunne ikke få mig selv til hvis nu. Så skal jeg bare have købt strøelse, mad og sand så er vi kørende.

[QUOTE=Dorte Birkedal;1291987]Altså du lokkede jo - og har jo haft først Ib og Ib fra Mette, og så overtog jeg 3 af dine der var i pleje her på Sjælland.

Der har da været tidspunkter hvor jeg overvejede at sælge mine bure, men kunne ikke få mig selv til hvis nu. Så skal jeg bare have købt strøelse, mad og sand så er vi kørende.[/QUOTE]

Tak! Så slipper jeg for at skulle plage Rune :wink:

Husk at vise masser af billeder :smiley:

Mine to drenge :slight_smile:
Grey

Og shadow :slight_smile:

ÅÅRHHH husky rotte :inlove: