En gnaver-billede tråd :D

Ja :slight_smile: og det går stærkt med farveskift. Han var mørkegrå for to uger siden, nu er han nærmest skimmel :smiley:

Det er sjovt så forskelligt de huskyer kan udvikle deres farve. En af mine tidligere rotter beholdt farven hele sit liv - han nøjedes med at blive lidt stikkelhåret omkring “blissen”, men fadede ellers ikke i sit 3 år lange liv.

Her er han knapt 1½ år:

Og så havde jeg også ham her som allerede som 3 måneders var så godt som helt hvid (han var født beige, så startede ud noget lysere):

Årh altså… Det er helt nostalgisk at kigge alle de gamle billeder igennem. Selvom rotter ikke er så store fysisk, så har der godt nok været nogle store personligheder iblandt dem jeg har haft i mit liv.

Ham her var den perfekte kælerotte og en fantastisk alpha i flokken :hjerte: (og i øvrigt også husky :slight_smile: ):

Jeg glemmer aldrig min Fiji - Blue husky dumbo dobbelt rex pige… Hendes pels “vandrede” af og på hele tiden :tihi: 14 dage hvor pelsen voksede - og 14 dage hvor pelsen så forsvandt :tihi: og hun forblev “lyseblå” hele sit liv :inlove:




og fordi jeg kom til at lede efter Fiji billeder faldt jeg over søde dejlige Kala - en af de smukkeste guldhamstere jeg opdrættede i mine øjne

og så gik der da lige nostalgi i alle de fine hamsterbilleder jeg fik taget, da jeg havde mange af de små







:tihi:

Pia dine billeder er simpelthen så fantastiske ! :smiley:
Specielt det sidste, i love it :smiley:

Ååååååååh, hamsterbasser :smelter:

Og til rotterne… Husky?

[QUOTE=Lykke;1298215]Ååååååååh, hamsterbasser :smelter:

Og til rotterne… Husky?[/QUOTE]
Det omvendte V i panden :slight_smile: får oftest resten af kropsfarven til at blege med alderen :slight_smile:

har fået et lidt bedre billede af Grey(Grey)s farve. Eller nærmere hvor lidt der er tilbage af den allerede :slight_smile:

Dette billede er den første dag han var herhjemme :slight_smile:
også det næste billede er hans farve nu. 20 dage senere.

og lige et bonus billede af Shadow :smiley:

Ørkenrotte-babyer kun en uge gammel er simpelthen så bedårende! :inlove:

Det er bare liiiiiige om lidt de får rigtig pels og øjne og de ligger bare og møffer og nutter rundt i hænderne på en.
Det er tæt på den bedste alder overhovedet :ups:

Sikke mange nuancer :slight_smile:

Hvilke farver er der:?