En god opfindelse

Ja, elefantsnot er en Gud’s gave når man har manine coon katte :tihi:
Her er der meget nips som er sat fast med det …og det holder godt …selv store El Toro kan sove til middag med en engel som hovedpude
:høhø:

:hjerte:

Hvor er han SKØN…

Her står alt nips og potteplanter uden nogensinde at blive væltet :engel2:

SMART!!
Det havde jeg aldrig overvejet :gruble:

Hvor er han SKØN…

Her står alt nips og potteplanter uden nogensinde at blive væltet :engel2:[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Du er heldig…her er der ikke en dag uden at et eller andet ryger på gulvet :høhø:
Men elefantsnot er rigtig godt, men der er jo steder man ikke rigtig kan bruge det bl.a på bordene er det svært :tihi:

[QUOTE=ThildeL;1074400]SMART!!
Det havde jeg aldrig overvejet :gruble:[/QUOTE]

Prøv det og du bliver rigtig glad for at du igen kan have ting stående :smiley:

Flot billede. Og elefantsnot er helt sikkert en god ting, når man har meget nips og store katte… :smiley:

Jeg tænker egentlig lidt videre …hvor meget elefantsnot tror I, der går til at holde 8 kg maine coon fast :cool:

Et par kg vil jeg tro :? …jeg kan da lige prøve…jeg har nemlig altid et kæmpelager af elefantsnot liggende :høhø:

Tror desværre ik der findes nok elefant snot til at basse ik kan vælte tingene

[QUOTE=Coon Danica;1074401]Tak :slight_smile:

Du er heldig…her er der ikke en dag uden at et eller andet ryger på gulvet :høhø:
Men elefantsnot er rigtig godt, men der er jo steder man ikke rigtig kan bruge det bl.a på bordene er det svært :tihi:[/QUOTE]

Ja, sådan er det jo desværre også her, selv om mine katte kun vejer halvdelen af dine. Men når man har en lille pilpote som Chili, der gerne med fuldt overlæg sidder og puffer til tingene for at se, hvor hurtigt de får overbalance ude på kanten af vindueskarmen eller hylden, så behøver der ikke være så meget vægt bag :slight_smile:

Og så er der selvfølgelig den obligatoriske fluejagt, hvor alt er i fare, hvis det står i vejen :høhø:

Jeg havde helt glemt den idé til fastgørelse. Det må jeg lige forsøge mig med. Så kan det være, de ny potteskjulere kan få lov at stå i fred.

Hvor køber du det?

Jeg har køber det i en boghandel :slight_smile:

:inlove:

Jeg tror, at de har det i Tiger-butikkerne… :slight_smile:

Jeg tror, at de har det i Tiger-butikkerne… :)[/QUOTE]

Ja, det mener jeg også :slight_smile:

min Toro :smelter: