En god udstillingstrolley?

Jeg ønsker mig rigtig meget en ny udstillingstrolley. :slight_smile:
Lige nu bruger jeg min weekendkuffert, og den er unægteligt liiige i det mindste (også selvom jeg ikke har pelsdyr :wink: )
Jeg har kigget lidt rundt på nettet og der er jo rigtig mange ræææææædi lækre trollyer til 300.000 kr sådan ca :wink:

Så nu efterlyser jeg link så en almindelig dødelig som jeg, kunne finde råd til at købe en kun til show :smiley: :wink: OG naturligvis også tips og triks omkring andre tasker/kufferter osv, der måske er smartere :slight_smile:

Jeg er til farver og en prisklasse omkring en god plovmand…
Hit me :smiley:

Som i trolley trolley eller som i kuffert med hjul?

jeg bruger bare en stor rulle kuffert og det samme gør tine- hendes er vist fra kvickly og min er en jeg har fået af min far, den har et par år på bagen og fungerer fint.

Hvis en trolley er sådan en “Farmorhandletaskepåhjul”, så en kuffert på kjul :slight_smile:

https://webshop.coop.dk/vare/abs-trolley-i-multiprint-48-cm/5700380144152?kategorier=sport-og-fritid%2Ftasker-og-kufferter%2Ftrolleyer-og-kufferter

[QUOTE=PivC;1124538]Tripp Luggage | Suitcases, Cabin Cases, Travel Bags & More | Tripp Denmark

https://webshop.coop.dk/vare/abs-trolley-i-multiprint-48-cm/5700380144152?kategorier=sport-og-fritid%2Ftasker-og-kufferter%2Ftrolleyer-og-kufferter[/QUOTE]

FEDT! :slight_smile: Tak der er godt nok nogle fine til en overkommelig pris :ok:

Men ved så ikke om størrelsen passer dig :slight_smile: Men i hvert fald på den første side var der en del inden for prisklassen :slight_smile:

Øv jeg troede du mente sådan een her:

For sådan een tænker jeg også på ville være lige jeg mangler, til kattekasser og det hele. Den ser dejligt støddæmpende ud… :slight_smile:

(Dog ikke lige denher, men har set nogen som så støddæmpende ud)

[QUOTE=Sheer;1124544]Øv jeg troede du mente sådan een her:

For sådan een tænker jeg også på ville være lige jeg mangler, til kattekasser og det hele. Den ser dejligt støddæmpende ud… :)[/QUOTE]

Men den er pænt træls på trapper :tihi: :wink:

Med mindre jeg falder over noget helt ekseptionelt så tror jeg det bliver en af de her to :slight_smile: Synes de er så fine :slight_smile: Især til under 400,- kroner :ok:

Når du kigger efter rullekufferter, så kig efter en af dem der kan køre rundt “på højkant” - de er ca 1000 gange mere handy end dem der SKAL “ned og ligge” - altså se efter en med 4 hjul under bunden. Jeg købte en fra Neye engang de havde udsalg og den er SÅ god. At det ikke er den jeg bruger til udstillinger er mest fordi jeg havde en anden som lige havde størrelsen (den 4-hjulede er større). men når den engang skal skiftes ud, så bli’r det med af dem der kan stå op :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1124582]Med mindre jeg falder over noget helt ekseptionelt så tror jeg det bliver en af de her to :slight_smile: Synes de er så fine :slight_smile: Især til under 400,- kroner :ok:

[/QUOTE]

Jeg stemmer for den med blomsterne! :høhø:

Tak :slight_smile: Jeg tænker på, hvordan den er på trapper? :slight_smile: Den jeg har nu har kun to hjul, men den bumper jeg bare hhv op og ned uden ballade :slight_smile: Knækker hjulene ikke af, hvis man gør det med sådan en med 4? De sidder jo oftest “PÅ” og ikke “i” kufferten eller? :slight_smile:

jeg stemmer for den her - uh den kunne godt blive min i stedet for min grå kedelig en

På den jeg har sidder hjulene i hjørnerne. Den kan nok klare trapper i begrænset omfang.

Men hvis du skal bruge den meget på trapper er det måske en god ide at kigge mere i retning af… ja altså… pensionistkareter… Indkøbsvogne - Hjælpemiddelbasen

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1124596]På den jeg har sidder hjulene i hjørnerne. Den kan nok klare trapper i begrænset omfang.

Men hvis du skal bruge den meget på trapper er det måske en god ide at kigge mere i retning af… ja altså… pensionistkareter… http://www.hmi-basen.dk/r4x.asp?linktype=iso&linkinfo=24360901[/QUOTE]

LISBETH! Det mener du bare ikke!!! :lol: :dokdok: :lol:
Der er bare no way in h… jeg kommer til at rende med sådan en før jeg er over 75 :smiley:

Nå men bortset fra det, så er det meningen den kun skal bruges til show, og så ved du ca. i hvilket omfang jeg kommer til at rende på trapper :slight_smile:

Hahaha jamen jeg har faktisk overvejet at købe den model med sæde som udstillingskuffert. For det er sgi da smart at ha’ en indbygget stol med sig. Og ja, de er pivgrimme… men… funktionalitet kommer før form hos mig. Sådan for det meste da :slight_smile:

Hvis jeg boede i etageejendom ville jeg helt klart ha’ sådan en med trappehjul. :lol:

Kan man få dem med sæde???

Det må jeg da ha anskaffet så jeg er klar til min første udstilling med kat - stereotypen er jo at kattedamer er over 50, så må jo gøre hvad jeg kan for at virke ældre :wink:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1124596]På den jeg har sidder hjulene i hjørnerne. Den kan nok klare trapper i begrænset omfang.

Men hvis du skal bruge den meget på trapper er det måske en god ide at kigge mere i retning af… ja altså… pensionistkareter… http://www.hmi-basen.dk/r4x.asp?linktype=iso&linkinfo=24360901[/QUOTE]

De der er nok også mere grimme end det er nødvendigt :slight_smile: Neye har en rigtig fin og sjov en i flere farver og mønstre - til alt for mange penge til at jeg ville købe den idag :wink: Men uh - jeg var fristet :slight_smile: står nemlig også og mangler seriøst et eller andet at pakke alt skramlet sammen i…

Ha - det skulle du ha’ sagt noget før … solgte 2 af sådan nogle til en 50’er stk på loppemarked for et par måneder siden! Jeg ville altså kigge i den Blå Avis/Gul&Gratis/loppemarked, så kan du sikkert købe 3 til samme pris som en ny, og skulle hjulene så ikke holde, så gør det ikke helt så meget :wink: