En grim forskrækkelse

Mandag aften, da vi kom hjem fra arbejde (kl 22.30) Virker Sonnei lidt mærkelig, men kunne ikke rigtig sætte en finger på hvad der var galt.
En halv time senere kalder manden på mig og siger at der er noget helt galt med Sonnei. Han har besvær med at trække vejret og virker meget nervøs.
Så jeg ringer omgående til dyrlægevagten og de ringer tilbage og vil gerne se ham. Men vi skal til Givskud:yikes:, nå men afsted køre vi.
Selvfølig kører vi forkert et par gange…:mad: Pludselig kan vi lugte at der er kommet noget bagud af ham:S.
Endelig finder vi dyrlægen og han kigger på Sonnei og på buret. Sonnei har både skidt og kastet op og opkasten indeholdt en kæmpe hårboldt. :besvimer:
Sonnei er glad og spinner og helt ok, dyrlægen tjekker ham alligevel og der er intet galt.Letted( 1050.- fattiger) køre vi hjem igen.
Næste dag ringer vores egen dyrlæge så, de har jo fået besked om at Sonnei havde været hos vagten, så de ville lige høre hvordan det gik.
Jeg spurget dog hvorfor vi skulle helt til Givskud (ca 50 km), svaret var at de ikke samarbejde med kodyrlæger og havde det været noget operationer og ligende havde de sendt os til Odense. De henviser kun til dyrlæger der er har speciale i smådyr, det syntes jeg da er lidt betryggende.

Gudskelov at den kom ud, ellers kunne det være en slem omgang, både for missen og pengepungen.

Sikke en dejlig dyrlæge I har.
De henviser ikke til kodyrlæger, og de ringer dagen efter, for at høre hvordan det går … selvom de ikke har været involveret. Sådán :ok:

Det glæder mig meget at Sonnie er blevet lettet :tihi: og nu har det godt igen.

Pyhaaa - godt alt endte godt :slight_smile:

Og sikken da en sød dyrlæge i har :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=Lindvig;623795]Sikke en dejlig dyrlæge I har.
De henviser ikke til kodyrlæger, og de ringer dagen efter, for at høre hvordan det går … selvom de ikke har været involveret. Sådán :ok:

Det glæder mig meget at Sonnie er blevet lettet :tihi: og nu har det godt igen.[/QUOTE]

Sådan er de hele vejen igennen. Hvis vi har en kat der har været i narkose, skal vi først til samtale om hvordan det hele er gået. Der er en tjekliste over hvad de har gjort og hvordan katte skal behandles hjemme og hvilke bivirkninger der kan opstå. Det er altså super godt.

Av, for en dyr hårbolle :uha:

Jeg håber, han stadig har det godt. Han har sikkert undret sig over, hvad I tog sådan på vej over, da først han havde fået den op :slight_smile:

Og ja, det lyder sørme som en god dyrlæge. Kan i øvrigt kun anbefale Odense, hvis det nogensinde skulle blive aktuelt :ok: