En grimasse der kan passe

Jeg behøver vel ikke kommentere billederne? :tihi:

Scar og onkel Arthur

Aktivitetslegetøj til katte:

Arthur :rock:

I kommer alle til at savne ham den skeløjede :wink:

åh hvor er de altså vidunderlige, men… er det ikke noget med ham den hvide skønhed er fertil hankat ? Der er altså regler for at have sådanne i bur :wink:

Ilderne gør deres bedste for at holde deres bur kattefrit. :tihi: Hyper har da også opdaget banditterne på billedet og er ved at tage sig af det. :høhø:

Dejlige billeder - og ikke mindst dejligt mange af fætter Arthur. Hans udtryk har altså noget helt specielt…:hjerte:

Herlige billeder:-)

Dejlige billeder :thumbup:

Alle kattene er skønne - men Arthur :inlove: kan jeg ikke stå for :hjerte:

Jeg bliver misundelig når jeg ser dem bunke… Dejlige dyr!

Så skønne foto af de smukkeste katte :hjerte:

Jeg :besvimer:

:hjerte: :høhø: :rock:

Skønne-skønne billeder fra dig igen - det er så dejligt at se, hvor stor glæde ildere og katte kan have af hinanden - og jeg går stadig og drømmer lidt om en lækker ilder :wehuu:

Totalt off topic: Hvor har du den der lækre sorte stol fra??

Nå ja, og lækre katte :slight_smile:

Hvor er det bare nogle skønne billeder:-) Og du har altså nogle virkelig dejlige katte:hjerte:

Men jeg kan da godt forstå at de er lidt jaloux på det ilderbur, det ser sjooooovvvvt ud!

Tuuuuusind tak skal I have for alle de søde kommentarer…
Arthur er… Tja… VIP hvis han selv skal sige det. :høhø:

[QUOTE=Lone;1070665]Totalt off topic: Hvor har du den der lækre sorte stol fra??
[/QUOTE]

Den er købt i IKEA for ca 4 år siden. :slight_smile:

:smelter:

Hvis jeg spørger pænt, må jeg så snart komme forbi og hilse på? :ups:

NEJ!
[SIZE=2]

Jo for pokker, du behøver ikke engang spørge. Camilla altså. :klapper: [/SIZE]

[QUOTE=Barky;1070724]NEJ!
[SIZE=2]

Jo for pokker, du behøver ikke engang spørge. Camilla altså. :klapper: [/SIZE][/QUOTE]

:vræle:

Ok, jeg kommer i morgen eftermiddag! :stuck_out_tongue:

Så må dig og Tea hygge jer uden mig. :tihi: Jeg har en aftale der. :høhø:

Tsk, altså Julia. Ej havde jo ikke været et problem. Kom dog lige i tanke om jeg nok bør komme hjem og få stillet foto grej op, så det ikke bliver for sent det hele. Men jeg er lige ved siden af, jeg skal i Super Best efter mine bolsjer! :slight_smile:

Ja, vi ses jo onsdag alligevel… Selvom jeg sagtens kan forstå at du gerne vil hænge ud flere dage i træk… Jeg er ret awesome. :rock: :klapper:

Ja jeg må nøjes med en enkel. Vi er faldet af på den du! Tsk. G