En guldsmed med hovedpine er nu ikke mere

Jeg sad i vores udestue, da der pludselig lød et “duk” mod en af ruderne. Et splitsekund senere så jeg en hvid skygge komme drønende gennem haven :smutter: Det var Felina, der havde spottet, hvad det var, der ramte ruden.

En guldsmed, der ikke kommer på vingerne igen!

Overskuds-typen, der lige kigger op :høhø:

Koncentration før det afgørende bid sættes ind.

Ommmm-nom-nom.

Dygtig, Felina :ok:

Da jeg var på besøg hos Magic sidst, kom han også meget stolt ind med en guldsmed. Han æder dem bare ikke, og den var selvfølgelig kun halvdød, så jeg måtte være bøddel. Den var lige lidt for stor til, at det var sjovt - selv pakket ind i køkkenpapir :S

Enig - der er lidt størrelse på de små “helikoptere” :S

Jeg har en guldsmed i ramme, som Alban har nakket for nogle år siden. :wink:

De kommer jo ofte her i haven, da jeg har havedammen. :slight_smile: Og kattene synes det er muntert. Jeg synes så, at de skulle lade dem være i fred. :regler:

Vi har et fiskebassin med koi-karper, så her er det også vandet, der tiltrækker guldsmedene … og frøerne og tudserne :slight_smile:
Normalvis fanger kattene ikke guldsmedene, men denne her mødte sin skæbne, da den fløj mod vinduet :S Lad det være en lille trøst, at Felina senere på aftenen stjal en agurk i køkkenet, som hun rendte ind i stuen med og gumlede løs på :høhø:

Felina må da siges at have en alsidig kostplan :wink:

Mmmmm - lækker, sprød snack :slight_smile: Og ikke så klam som de der frøer og mus der ellers har meldt sig i denne uge :wink: