En hemmelighed

jeg har haft sådan en for jer - skam mig

igår tog jeg et lille one day trip til warzawa, for at hente en lille pige. har gået lidt stille med dørene da jeg ikke vidste hvilken af dem det skulle være. hun er en drøm for mig da jeg har en meget stor soft spot for hvid

så mine damer og herre - let me introduce
jedis dream cleopatra- aka cleo

jeg har ret store håb til hende, men man ved jo aldrig hvordan det udvikler sig. hun var en skat at reje med. hun snork sov med bunden i vejret på flyet til kbh og vågnede først da vi ramte jorden igen. hun brokkede sig på vej til billund, men i bilen hjem i mit dogmann softcage slappede hun af igen
landingen herhjemme var noget hø.
lod dem kort snuse til hinanden, og da hun er en bestemt lille dame, knurrede hun af brune. som blev drøn forskrækket, og angreb RYNKE. vild panik og tumult.
og den lille blev self noget forskrækket så hun brugte natten på at knurre ad mig jævnligt. men her til morgen hvæser hun kun og har ikke bidt efter mig da jeg gav hende mad nu her. og hun spiste det også - så dejligt !!!

og apropos tråden om burgardiner - skal sy nye i hør og blå kunst silke der matcher hendes øjne s

Så kom hun hjem den lille polske prinsesse! Hvor dejligt, så skal hun selvfølgelig bare lige falde til!! Mange gange tillykke med hende! Glæder mig til ar røre!

et stort tillykke med den lille nye Diva

Hvor er hun dog bare en bedårende fin lille en. -wehuu

Stort tillykke med hende. S - Håber de snart kan sammen problemfrit der hjemme.

Nej, hvor er hun da bare kær :wehuu: Sikke nogle ører! :høhø:

Tillykke med den lille hvide prinsesse, hun er da bare bedårende :inlove:

Nååhr, hvor er hun fin :wehuu:

Til lykke med hende :slight_smile:

Waauuuu - hatten af for at du kunne holde det hemmeligt, men så slap du
for en masse plagerier om, at vi vil se billeder :slight_smile:

Tillykke med hende - jeg håber, at hun fortsat udvikler sig, præcis som du
drømmer om :slight_smile:

STORT TILLYKKE med den polske prinsesse:wehu: Hun ser rigtig dejlig ud :wehuu:

Stort tillykke med den smukke pige :flag:

KÆFT hun er lækker… :wehuu:

Må jeg godt lægge en billet ind på en kopi??? :tihi:

Nåårh, en lille fin sag :wehuu: :wehuu: :wehuu:

[quote=kira v;350675]jeg har haft sådan en for jer - skam mig

igår tog jeg et lille one day trip til warzawa, for at hente en lille pige. har gået lidt stille med dørene da jeg ikke vidste hvilken af dem det skulle være. hun er en drøm for mig da jeg har en meget stor soft spot for hvid

så mine damer og herre - let me introduce
jedis dream cleopatra- aka cleo

jeg har ret store håb til hende, men man ved jo aldrig hvordan det udvikler sig. hun var en skat at reje med. hun snork sov med bunden i vejret på flyet til kbh og vågnede først da vi ramte jorden igen. hun brokkede sig på vej til billund, men i bilen hjem i mit dogmann softcage slappede hun af igen
landingen herhjemme var noget hø.
lod dem kort snuse til hinanden, og da hun er en bestemt lille dame, knurrede hun af brune. som blev drøn forskrækket, og angreb RYNKE. vild panik og tumult.
og den lille blev self noget forskrækket så hun brugte natten på at knurre ad mig jævnligt. men her til morgen hvæser hun kun og har ikke bidt efter mig da jeg gav hende mad nu her. og hun spiste det også - så dejligt !!!

og apropos tråden om burgardiner - skal sy nye i hør og blå kunst silke der matcher hendes øjne s[/quote]

He he,kender godt det der med et onedaytrip til Warzawa,tog jo samme tur i oktober da jeg hentede min nye devonpige hjem :slight_smile:
Hvor er hun bare skøn,glæder mig til at følge hende med flere billeder :slight_smile:
Og nøj hvor ville jeg gerne have de ører på mine devon rex’er !

Stort tillykke med den lille nye prinsesse.

Håber at hun vokser op, og bliver alt det som du håber på…:slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: Smuksak

Hilsen
Birthe

Nuurh, hvor er hun skøn og fin. Så fik du hende endelig hjem -love Enjoy!

Hvor er hun dog en smuk hemmelighed! :wehuu:

Nøj altså :hjerte:

Stort tillykke med den dejlige pige :inlove:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
:hjerte:I’M IN LOVE:hjerte:

STORT TILLYKKE MED HENDE:flag:
GOSH HUN ER SMUK - og sikke nogle ører :besvimer:

Og bare rolig, den sammenføring lyder næsten som de jeg havde for 2 uger siden - Der angreb Roberto også stakkels Pip, men de sov lidt på det et par gange og efter 2 dage var alle 3 perlevenner :inlove:

tak alle sammen - og i skal nok få flere billeder af hende s
og hendes øre er ikke pæne på det billede, for hun er meget obs på mig, de er bredere når hun slapper af
og denne her type killinge billedere er ikke helt fair- jeg var jo solgt med det samme. det er cleo med rødlig baggrung og søster cass med blålig - det var egentlig hende jeg først skulle have haft.
forøvrigt har hun, udover the looks også en god stamtavle, men vigtigst af alt, hun er af super gode avle linier. mor mis(af kuld på kun 3) har fået hhv 7 og 6 killinger, og begge gange med ligelig fordeling af drenge og piger, og farmand( af kuld på 6) har ude i byen lavet bla 5 og 6. og det er vigtigt, for fertiliteten hos os har været meget faldende, de sidste år- ryet for at vi fik kæmpe kuld har været helt ude i skoven. for meget fokus på type og ikke sundhed har givet problemer. så vidt jeg husker vist statistikken sidste år et snit på 3,4 killing pr kuld- og det er ikke noget at råbe hurra for.
så det bliver spændende at se om ikke når tiden engang kommer, at vi med en ordentlig far, får et stort sundt kuld på 5.

Stort tillykke med den smukke mis.:flag:
Hvor er hun kær :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke med den fine hvide mis. :slight_smile: