åh glæder mig for vildt til på fredag og jeg håber at Olivia syns min ide er super :pså alle må gerne:kryds:
og jeg skal nok komme med en opfølgning
nu er jeg da vildt nysgerrig
Glæder mig til at høre mere om det…
og så kommer der vel billeder?
ja hvis jeg kan finde ude af det:ups: nu må det godt bare blive fredag:venter: er i gang med den stor rengøring:høhø: da jeg har del nevøs energi som skal ud af kroppen:wehu:
Ellers siger du bare til, så skal vi andre nok hjælpe med billeder
Det er godt der ikke er længe til fredag
VH
Susanne
Hm… gad vide om Susanne W er involveret i den hemmelighed, synes måske der er lidt indikationer. Anyway… eller også er du bare god til at få os til at tro det
tja hvem ved:engel2: jubiii fredag er ankommet, jeg kan mærke det:hjerte: bliver en super dag:wehu: så skal arbejde bare overståes også ude i det blå og hente:wehuu:
???
:høhø: - jeg ved hvad det er, og jeg tror egentlig bare vi venter på at nogle ting lige klikker helt på plads, og det kan godt være det først bliver imorgen når alle har sundet sig lidt
Og jeg gættede det bare allerede igår
ja så fik vi hente vores lille dejlig Regina igår ude hos Susanne w og Olivia lage ude med brumme/ hvæse af den stor farlige mis, der bliv holdt godt øje ude fra gang også lige lidt op til mor og får lidt nus også tilbage til gang og hold øje:surelog:, Regina efter hun fik sovet i hulen gik hun rundt og fandt ude af de forskellige ting, og vi fik også leget :juhu: med Olivia på side line, så her til morgen er Olivia rykket ind i stuen og der bliver stadigvæk brummet/hvæset af Regina men jeg syns at hun tager det hele med oprejst hale, så nu venter vi bare på Olivia også skal syns at hun dejlig og ikke spore farlig:venner: jeg skal nok fået lagt billeder op sener vi skal lige have lidt mere ro på, det er jo først gang jeg prøve det her:)
hæhæ… Miamus og Susanne i er nogle luskebukse
Regina… Europe eller Bimse?
[QUOTE=Vipstøsen;1192576]hæhæ… Miamus og Susanne i er nogle luskebukse
Regina… Europe eller Bimse?[/QUOTE]
Tak for svar… kan godt huske trådene… men jeg kunne altså ikke lige huske navnet
Hun ser utrolig smuk og sød ud! Tusind tillykke med Regina