En henstilling til alle

Jeg er ret ked af at læse al den brok der er kommet herinde. Jeg har ikke kunne logge på de sidste par dage, og så kommer jeg ind til sådan et “surt forum”.

Min henstilling til alle lyder således:

Tag en dyb indånding inden I poster en tråd.
Lad nu lige roen falde på jer
og sidst men bestemt ikke mindst - lad os nu for pokker nyde, at kattegale er et sted, hvor vi alle har samme passion - nemlig vores katte. Samt at kattegale er et sted for ALLE.

Det er ikke i orden, at kattegale bliver “ødelagt” på den måde. Vi er mange brugere herinde, som nyder vores gang herinde, og det skal altså ikke spoleres.

Nå det var bare lige mine få ord…

Tja Annette,det kan så ikke siges for tit i disse dage.Tak for dit indput,håber at det så snart fiser ind på lystavlen

Ja come on girls - lad os da foretage os noget positivt i stedet for at trække langhalm på hvem der sagde hvad hvornår. Jeg vil meget hellere snakke katte-emner og se en masse billeder af Jeres vidundre -engel

Husk hvad du sender ud i verden, kommer tit tilbage … så lad os sende en masse positive konstruktive ting ud på nettet -høhø

[quote=Justice;50923]Ja come on girls - lad os da foretage os noget positivt i stedet for at trække langhalm på hvem der sagde hvad hvornår. Jeg vil meget hellere snakke katte-emner og se en masse billeder af Jeres vidundre -engel

Husk hvad du sender ud i verden, kommer tit tilbage … så lad os sende en masse positive konstruktive ting ud på nettet -høhø[/quote]

Så syntes jeg måske du skulle lave en tråd med din lille lækre blå dreng… jeg trænger til at få vasket min skærm -LOL-wehuu

Det kræver jo jeg slipper ham her fra min favn - det er jeg ikke meget for -høhø

Nææ vi vil se nye billeder af din Remix ! Gerne vendt den rigtige vej -tihi

Jeg synes meget hellere I skal gå ind og falde i svime over min vildbasse -tihi

[quote=Justice;50986]Det kræver jo jeg slipper ham her fra min favn - det er jeg ikke meget for -høhø

Nææ vi vil se nye billeder af din Remix ! Gerne vendt den rigtige vej -tihi[/quote]

Det kræver jo at jeg letter måsen -LOL Men kan da være det er på tide at tage nye billeder…har bare været så mange killinger der har optaget linsen -LOL

Ja det var også noget af et chok jeg fik mig da jeg loggede på efter 14 dages ferie… -what
Håber at der kommer ro på igen. I mellemtiden kunne alle “uromagerne” måske overveje lidt HVAD konstruktivt de har opnået med al den ballade? :o