En hilsen kom

Og hvor blev jeg glad.
Der kom i dag mail med en masse billeder af Sacala´s Marcel, en rigtig smuk siamser kastrat som bor på Ærø hvor han nyder hverdagen med egen slave, et bedre sted kunne han ikke være kommet hen.
Vi fik jo ikke mange kuld i vores opdræt, men husker dem alle som en glæde og det er ikke helt udelukket der kommer siameser i vores hus igen.
Her er billederne af Marcel.

mvh
Gitte

Han ser dejlig ud -love

hvor er han smuk…

der er ikke noget bedre end når man hører det går ens “børn” det godt :slight_smile:

WOW han er da godt nok lækker-wehuu

Hold op hvor er han smuk og sikke gode billeder - ham kan i være stolt af. Godt han har fået et godt hjem.

Hvor er han smuk.Sikke nogle øjne-wehuu-wehuu

Dejligt at han har det som blommen i et æg:)

ihh hvor er han fin Gitte… Jeg har ellers altid haft et godt øje til Cosmo (jeres langhårede dreng der nu bor med en balineser)… Men jeg synes godt nok i har haft og har lavet nogle smukke babier

HOLD da op en lækker misser og sikke nogle fine billeder…han har godt nok nogle skønne øjne -love

Hvor er han smuk -wehuuog sikke øjne han har -forelsket

Øj hvor er han dog bare smuk. Og dé der øjne, mums!! -wehuu

Og kanon gode billeder du har modtaget der. :slight_smile:

Tak skal du have. Cosmo kom faktisk hjem og bo, men han kunne slet ikke med pigerne så bor nu med en anden orientaler dreng på samme alder - men Cosmo var/er også bare noget specielt. Men det er de nu alle sammen :inlove:

Balineser drengen bor nu med en NFO.

mvh
Gitte

Hvor er han skøn. -wehuu -wehuu