En hilsen til Brita fra hendes yndlingsblondine

Sander er jo en rigtig udemis, så han folder sig gerne ud også selvom det er koldt :smiley:

//youtu.be/ZnDZeIjIlZY

og Ana synes, det er dejligt med nogen at jage :tihi::tihi:

Hvor er de da søde begge to :smiley:

Nååå, hvor er de søde… Og LÆKRE! :slight_smile:

De er herlige - sikke nogle rejehop Sander kan lave i sneen. :smiley:

Fin :slight_smile:

(men skriver: Indlejring er deaktiveret efter anmodning Se på YouTube)

VRÆL, jeg kan heller ikke se min yndlingsblondine i snnen

Du kan klikke på linket. Så åbner Youtube, så du kan se den der.

Du skal bare klikke på skriften på videoen så kan du se den på youtube.

Det virker ikke selv om jeg gør som I skriver

Prøv igen - det var vist min fejl :ups:

Blondine og kænguru i èn og samme kat.
ALTSÅ ham sander er en superskjønno mittetat

Ja, man kan jo godt se, hvorfor både Fanny og Ana synes, han godt må blive far til deres børn :wink:

Tøsene har en god smag

Kan er kastrat, ikke? Nå, men så må man jo håbe for de damer, at han har fået lagt lidt prøver i frostboksen… :høhø:

Han blev kastreret som 14 uger gammel - et par år før selv Fanny blev født :wink: Men hvad Raiku end har gjort dengang, så har han beholdt noget mandighed og en lyst til kysse damerne i nakken :slight_smile: Galliano blev kastreret ved samme alder og er både fuldstændigt ligeglad med løbetider og fuldstændigt uinteressant i pigernes øjne :slight_smile:

Sander er blot sejest…derfor.
Måske han leder ude i frosten efter sin/den manglende manddom

Lost for words :smelter:

Sander, skønne Sander :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Åhr, hvor er de søde :wehuu:
Mine misser skal altså ikke nyde noget af det der sne-noget :blegne: - hverken husbisserne eller burmeserne, så det er skønt at se nogen får fornøjelse ud af kulden :slight_smile:

Sikke et herligt rejehop han laver det :slight_smile: Og hvor ER Ana da helt og aldeles usynlig når hun sådan ligger på lur :tihi:

Ha - tatol griner over usynlige Ana. Hun tripper jo nærmest af iver efter at angribe.
Dejlig lille film, Mette.