En hjælpende hånd søges

Hejsa kattegale!

Min elskede ocicat Lotis, som fik nyt hjem i foråret, er desværre blevet aflivet muligvis pga. FIP.
Hun betød meget for mig, og jeg har derfor fået lov til at få lavet en mindeperle af ny ejer, og denne har jeg så fået lavet i samarbejde med Give dyreklinik, som har sørget for alt. Perlen skulle hentes hos Aalborg dyrehospital, som er dem der står for mindeperlerne…

Aalborg dyreklinik har så ikke læst følgesedlen korrekt og har sendt perlen tilbage til Give, som gerne skulle modtage perlen i dag eller i morgen… Jeg bor selv i Sæby og der er ret langt til Give. Men jeg står og skal til Middelfart på udstilling lørdag, og jeg tænkte om der måske var en der kom på udstillingen som ikke bor ret langt fra dyreklinikken, som måske kunne have perlen med til mig?

Jeg vil være meget taknemmelig for at få Lotis retur. Jeg synes ikke hun skal igennem postdanmark…

vil gerne hente perlen, hvis lykke gider tage den det sidste stykke fra vejle til middelfart

Jeg tror jeg har fundet en hjælpende hånd! :smiley: Men tak for tilbuddet!

Går det galt, så tager jeg den gerne det sidste stykke :slight_smile:

Det ser ud til at være gået galt. Simone kunne hente perlen kl 11, men den er ikke kommet med posten endnu, og lyder ikke til at komme før over middag…

Så jeg vil være taknemmelig for jeres hjælp :smiley:

ringer lige til dem og be’r dem ringe tilbage når den kommer…
fik fat på dem…posten plejer at komme ca. middag, så det skal nok gå