En hund vi aldrig troede skulle blive hund

Vi overtog Max i Juli 2010, hvor han var 8 mdr. gammel. Da Max havde boet hos os et par dage, stod det os klart, at han ikke havde haft det godt før, han kom til os :ked:

Et år efter var vi stadig i tvivl om, hvorvidt det var meningsfyldt at lade ham leve, men vi gav ham chancen, og endelig har vi næsten fået en hel hund ud af ham :juhu:

Og her er lige et før og et efter billede af vores Max(e).

Det her billede er taget få dage efter ankomst hos os.

Dette billede er taget i marts måned, og jeg kan se forandringen, kan du?

Det var Max, der valgte os dengang, idet han ikke ville lade os gå i fred og se på hvalpe. Det var som om, at han vidste, at han skulle væk her og nu for at blive til en “hel” hund igen.

Ehmmm der mangler ligesom noget :wink:

Hvad mangler der?

Billeder…

Jeg kan sagtens se billederne :?

Jeg kan altså heller ikke se nogen billeder :?

Mystisk :gruble:

Jeg kan se dem, og de er taget fra mit album herinde :gruble:

Jeg kan heller ikke se billederne… men jeg kan heller ikke komme ind i dit album og lure…
“Forkert Album specificeret. Hvis du fulgte et godkendt link, bør du kontakte administrator” ← er beskeden jeg får når jeg prøver at lure dit album.

:frowning:

Måske skulle jeg få tråden slettet så, hvis ingen kan se mine billeder alligevel :frowning:

Det kan være noget rettigheder på dit album måske, jeg ved det ikke. Måske en admin kan fikse det ?

Det er mit album herinde, så det kan jeg næppe tro.

Du kan selv bestemme hvem der må se dine billeder, så prøv lige og tjek din indstilling :slight_smile:

Jeg mener bestemt ikke, at jeg har ændret noget der, og jeg kan ikke komme ind på indstillinger.

Der er ikke pillet ved indstillingerne, så man burde kunne se dem :gruble:

Det skal du heller ikke. Du skal gå ind i dit album og klikke på rediger album. Så kan du “vinge af” i privat eller offentligt.

Det er vinget af som offentlig.

Hmm så ved jeg det ikke, men prøv at kontakte admin, de kan af og til trylle :slight_smile:

Før

Nu

Nu tog jeg dem fra FB, så håber jeg, at de kan ses.

Det kan de :slight_smile:
Sød hund :slight_smile:

Nu kan jeg også se dem.

Han er en dejlig hund - og I har gjort det godt med ham, detr er meget mere liv i hans øjne nu. :inlove:

Godt han kom til jer, så han kunne få et liv, som alle hunde fortjener :ok: