Prøver at starte en Hvorfortråd - til alt det man lige går og tænker på hvorfor er sådan, som det nu er :
:øhmm::øhmm::øhmm:
Hvorfor lader sommeren vente så længe på sig ??
Prøver at starte en Hvorfortråd - til alt det man lige går og tænker på hvorfor er sådan, som det nu er :
Hvorfor lader sommeren vente så længe på sig ??
Hvorfor har jeg influenza i juni måned :øhmm:
Årh hvorfor skulle min venindes hund lige blive syg idag hvor vi havde aftalt en gåtur på stranden…æv!
hvorfor har jeg ikke prøvet mensendieck, yoga og pilates noget før… jeg har dyrket det i 1½ uge og jeg har allerede mere mobilitet og færre smerter end jeg har haft i 8 år
Hvorfor skal rådyrene absolut æde min jordbærplante ?? :lynogtorden:
[quote=Tante Tut;383589]
Hvorfor lader sommeren vente så længe på sig ??[/quote]
Det gør den da heller ikke. Op til 20 grader i dag og de næste par dage også
Hvorfor kan jeg lugte kattetis i min seng, selvom Aslan ikke har tisset i den i 2 uger og Liam ikke tisser i den:? Er da dælme irriterende Alan skal stå og kratte i voksdugen nåår jeg sover…
Kære Hrönn.
Du kan ikke få det hele. :fløjte:
Vil du have jordbær.
Eller vil du have rådyr.
Den kiggede ud af vinduet og så at det øsregner :høhø:
Hvorfor tror jeg det bliver svært at overtale min dyrlæge i Herning til at flytte med os til Odense næste år, så vi kan beholde ham som dyrlæge?!
:øhmm::øhmm:
Hvorfor køber jeg ikke det lille hus på landet med en dejlig have, som jeg går og drømmer om ?
Det er nu, det er købers marked…
[quote=Mona Jensen;383621]Kære Hrönn.
Du kan ikke få det hele. :fløjte:
Vil du have jordbær.
Eller vil du have rådyr.[/quote]
Hvorfor skal Mona blande sig, når jeg er sur på rådyrene ?
De kan spise alt muligt andet, f.eks. kunne de lave sit arbeje færdigt, med at opstamme den rose de var i gang med
Hvorfor kan jeg ikke få det hår jeg gerne vil til galla festen på lørdag :græde:
-what
Ja ?!
Hvorfor kan du ikke det - det er kun én gang i livet, man har galla på sin efterskole…
Hvorfor kan jeg ikke komme i kontakt med min udlejer og hvorfor vil Teknisk Forvaltning ikke hjælpe mig ??
Hvorfor driller overlockmaskinen og hvorfor kan jeg ikke blive enig med mig selv om, hvad jeg skal smadre … nu hvor jeg er rødgloende af raseri
[quote=Tante Tut;383683]-what
Ja ?!
Hvorfor kan du ikke det - det er kun én gang i livet, man har galla på sin efterskole…
[/quote]
Hvorfor?
Fordi min mor fik købt et krøllejern hverken hun eller jeg kan finde ud af og det kan mine veninder heller ikke og de der mærkelige plastik dutter man kan købe til at krølle hår med virkede heller ikke :græde:
Hvorfor må jeg kun tage en kløestillende pille om dagen
Hvorfor har jeg nu spist en hel pose eucalyptus på 10 min.
Pas på, Mona
Sakset fra Pandaclubbens hjemmeside
“Eukalyptusbladene er fulde af plantegifte, som er livsfarlige for andre dyr.
Men koalaen har en hårdfør mave, der kan klare giften. Til gengæld giver
plantegiften koalaen skrumpehjerne. Dens hjerne ligner nærmest to tørre
valnødder, noget man ikke kender fra andre dyr. Det er muligvis derfor, at
koalaen altid er så sløv. Den sover nemlig det meste af tiden.”
Hvorfor har så mange af os piger ca. 100 kg tøj/tasker og sko - når vi kun bruger ca. 50 kg af det ??