En hyldest til de buttede

-kitty-kitty-kitty-kitty-kitty

I forlængelse af en anden tråd herinde om vægten på vores katte, så synes jeg at de dejlige, store, buttede bamser skal have deres egen tråd.

Jeg lægger ud med et par billeder af nabo’s kat Buster - han er bare dejlig !

Og selvom vi alle ved, at det ikke er sundt med store overvægtige katte, skal vi så ikke bare lade det emne ligge og nyde billederne af de dejlige bamser, som bliver postet i denne tråd ??

:pote::pote::pote::pote::pote:

Gud det er Tip i XXXL! :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke deltage i denne tråd med mine, da min største kat som bekendt kun vejen 200 gram… fniiis :-)))

årh hvor er han dejlig:wehuu:

Har “desværre” inge buttede katte at vise frem-høhø
Vidste jeg skulle have taget et billede af Almas madpakke, da maven var barberet. Når hun sad ned var der bare en kæmpe lyserød vom der flød, og ikke nok med det, så havde hun “camel toe” i den-LOL

[quote=Therese;99387]-kitty-kitty-kitty-kitty-kitty

I forlængelse af en anden tråd herinde om vægten på vores katte, så synes jeg at de dejlige, store, buttede bamser skal have deres egen tråd.

Jeg lægger ud med et par billeder af nabo’s kat Buster - han er bare dejlig !

Og selvom vi alle ved, at det ikke er sundt med store overvægtige katte, skal vi så ikke bare lade det emne ligge og nyde billederne af de dejlige bamser, som bliver postet i denne tråd ??

:pote::pote::pote::pote::pote:[/quote]

-what-what Ja…HAN har i hvert fald korte ben -LOL-LOL

Lige lidt for buttet for hans sundheds skyld, men dejlig er han -love

haha tak for madpakke-LOL

den første ligner da min mors hunkat temmelig grundigt gggg

hun er så på konstant kur og hendes overvægt er noget hormonelt

Ja, det her er jo lige en tråd for min Bamse!!

Der kommer lige et par billeder af den runde kat… Men som der er en her inde der sige: “I´m not fat, I´m just fluffy!”

Det andet billede taler lidt for sig selv… Det er en for lille putteseng!!!

Og dyrlægen siger at han ikke er for tyk! :slight_smile:

[quote=~Prinsesse~;99448]

haha tak for madpakke-LOL[/quote]

OMG! -LOL-LOL-LOL:rofl::rofl:

Endelig en tråd Seven kan være med i, men det må lige vente, til jeg kommer hjem.

Jeg skulle hilse fra Gandalf og gøre opmærksom på at han ikke er buttet, han er slank uden at være mager :tihi: og så har han desuden meget pels -høhø

Der gik et eller andet helt galt med stofskiftet da den søde dreng blev kastreret :smiley:

Og det går i arv, det er Gandalf bagerst og hans søn Trolde forrest.

Charlie hopper med på Im not fat, just fluffy :tihi: og så er det ikke engang løgn :thumbup:

Ja men så må Otto da vist også med, han er heller ikke fed, bare lavbenet og med tyk pels;o)

ej nogen smukke og skønne bamser, man får jo bare lyst til og kramme hver og en´

MVH
Gitte

-love-love-love

Tak for nogen skønne billeder af jeres bamser - de er bare dejlige.

:wehuu:

Super skønne billeder af super skønne misser.

vidunderlige misser :inlove:

Nikita vil også være med

Hendes motto er . “Big is beautiful”

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

-love-love-love

Og deri har Nikita så sandelig ret - hun er bare en dejlig tøs - så blank, fin OG fræk.

-høhø

[quote=Therese;99823]-love-love-love

Og deri har Nikita så sandelig ret - hun er bare en dejlig tøs - så blank, fin OG fræk.

-høhø[/quote]

Takker for de pæne ord - og du har så evig ret, hun er en værre frækkert og drillepind, der kan få Ferina helt op i det røde felt.

Så morer hun sig, den sorte skarnstøs.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

I øvrigt dejlige billeder af alle bamsekattene.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Et lidt ældre billede… min pige , som sover er i dag 21 år …

Men det er min dejlige Nicki , hun sover med …Han var nok lidt rund :tihi: