En hyndetyv ;)

Sidste uge var det jo rigtig dejligt vejr, så jeg ville ud og sidde på altanen. Finder en hynde til stolen derude - og bliver distraheret af noget, jeg lige skal gøre først…
Lægger hynden fra mig på gulvet… og så…

Haps! :ok: :muhaha:

Aaaaahhh :cool:

Et enkelt af Lady Green Eyes AKA Creamy…

Tullen gad ikke være fotomodel - her er hvad hun mente om DET :noway:

Jeg ved at det ikke er verdens bedste billeder - overhovedet!, men I skal da lige se at Whiskey lever og har det rimeligt godt :wink:
Han er ved at være lige så stor som Tullen, her et par dage før han fylder 10 mdr. (Men derfor lægger han sig nu stadig og siger bebe når hun skruer den bestemte mine på. ;)) Han er stadig ikke nok inde i varmen til at få lov at sove sammen med nogen, desværre, selv om de for det meste leger fint, ham og Tullen. Men jeg håber jo stadig :kryds: HAN ville meget gerne ligge hos Creamy, men hun vil ikke. :brist: Og Tullen prøver nogen gange at ligge hos ham, men han er vist ikke sikker på om hun vil kysse eller bide :uha:(forståeligt nok, hun ER en barsk dame), så den går heller ikke. Men måske med tiden. :kryds:

Sikke nogle fine mis og sikke solen slikkes :thumbup:

Dejlig opdatering! Det ville selvfølgelig ha’ været endnu bedre hvis det havde været et billede af dem alle tre der puttede sammen, men når det nu ikke skal være, så er det her jo da næstbedst :slight_smile:

Jeg tror sgi Ib er gået i stå med at vokse, jeg synes han bli’r ved med at være den lille her, og det er IKKE fordi han ikke spiser. Men jeg ser ham selvfølgelig mest sammen med Stevie og Stevie er som bekendt “medium +” L

Når Tullen prøver at putte med ham, så skal det nok komme med tiden. Hun snigputter ham sikkert en gang mens han sover, sådan er det lykkedes næsten alle mine (minus Adelie) at putte med Phumba! Godt nok kun den ene gang - nej Ib har vist haft held til at overrumple hende to gange, men ellers… - men det KAN lade sig gøre. Og hvis man kan snigløbe Phumba, så kan ALT lade sig gøre L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;850365]Dejlig opdatering! Det ville selvfølgelig ha’ været endnu bedre hvis det havde været et billede af dem alle tre der puttede sammen, men når det nu ikke skal være, så er det her jo da næstbedst :slight_smile:

Jeg tror sgi Ib er gået i stå med at vokse, jeg synes han bli’r ved med at være den lille her, og det er IKKE fordi han ikke spiser. Men jeg ser ham selvfølgelig mest sammen med Stevie og Stevie er som bekendt “medium +” L

Når Tullen prøver at putte med ham, så skal det nok komme med tiden. Hun snigputter ham sikkert en gang mens han sover, sådan er det lykkedes næsten alle mine (minus Adelie) at putte med Phumba! Godt nok kun den ene gang - nej Ib har vist haft held til at overrumple hende to gange, men ellers… - men det KAN lade sig gøre. Og hvis man kan snigløbe Phumba, så kan ALT lade sig gøre L[/QUOTE]

Ahh - håber du har ret, for han ville virkelig gerne - men han tør ikke! :pose:

Her er det Creamy der er og bliver størst - det er ikke for ingenting hun vejede 2 kg som 12 uger gammel… :uha: Jeg var helt bekymret for at jeg havde købt en panter… :wink: Hun vejer knap 5 kg idag, og er ikke fed. Zutti var endnu større, så jeg forstår egentlig godt at de fleste tror Whiskey er en pige :wink: Men måske han har en slutspurt i ærmet, hvem ved… han er i hvertfald blevet meget større siden han flyttede ind :ok:
Hendes størrelse varer det

Åhhhh ja, dejlige billeder!! :slight_smile:

Og godt at høre at det ikke går på de høje nagler hele tiden længere! :ok:

Whiskey ser sååååå lækker ud, lige dér i solstrålen :hjerte:
Og altså Creamy… suk hun ér SÅ pæn! :love2:
Tullen :tihi: jaja, sådan er det jo med de tøser og deres Diva nøkker :smiley:

Tak for updaten og får de dejlige billeder! :thumbup:

Kram!
/Mette

Hov - i øvrigt, så tror jeg ikke kattene i dette kuld, bliver så store.
Hverken Coffee eller Ale er specielt store heller - men de er så smukke allesammen, så så gør det ikke så meget at man ikke bliver store som en tiger :wink:

/Mette

Det gør såmænd heller ikkenoget at Ib ikke bli’r en gigant, så er han meget nemmere at gå rundt med på armen :slight_smile: Og DET elsker han jo!
Han får bare Stevie til at se sådan helt monstrøs ud L

Dejlige billeder. :ok: Godt at høre, der er faldet mere ro over feltet - så kommer resten nok også. :slight_smile:

Ja ja Tullen er ikke svær at tolke på dét billede :smiley: Men skønt ser det ud, og endnu mere skønt at der er begyndt at falde ro over det lille hjem :slight_smile:

Dejlige billeder af dejlige misser :iloveyou:

jeg er SÅ forelsket i creamy… de øjne altså :smelter:

[QUOTE=Ann R;850372]Ahh - håber du har ret, for han ville virkelig gerne - men han tør ikke! :pose:

Her er det Creamy der er og bliver størst - det er ikke for ingenting hun vejede 2 kg som 12 uger gammel… :uha: Jeg var helt bekymret for at jeg havde købt en panter… :wink: Hun vejer knap 5 kg idag, og er ikke fed. Zutti var endnu større, så jeg forstår egentlig godt at de fleste tror Whiskey er en pige :wink: Men måske han har en slutspurt i ærmet, hvem ved… han er i hvertfald blevet meget større siden han flyttede ind :ok:[/QUOTE]

Sjovt - det tror folk også somme tider om Asani. At han er en pige, fordi han er den lille (tynde) her i firmaet. For at det ikke skal være løgn, er jeg faktisk selv kommet til at sige hun om ham :klapper: Pinligt, men det slanke, fine look er altså lidt feminint - især ved siden af Bassen, som jo altså ER en basse.

Nuiii, hvor der nydes :cool::wehuu:

Jeg er sikker på, det nok skal løse sig til sidst og bare det, at der generelt er ro på flokken, er jo en stor fremgang :slight_smile:

Dejlige billeder … men jeg må lige vide, om du blev øm i rumpetten af at sidde på stolen uden hynde? :tihi:

Rart at det går lidt fremad.

Ja jeg synes også at Creamy er meget smuk :love2:.

Sikke dejlige billeder af dine smukke missere… Godt at der trods alt er kommet lidt mere ro på derhjemme. Og hvem ved - lige pludselig en dag, kan det være de tager fusen på dig :wink:

Tusind tak allesammen :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;850408]Hov - i øvrigt, så tror jeg ikke kattene i dette kuld, bliver så store.
Hverken Coffee eller Ale er specielt store heller - men de er så smukke allesammen, så så gør det ikke så meget at man ikke bliver store som en tiger :wink:

/Mette[/QUOTE]

Nah, det er vel egentlig heller ikke Tullen og Whiskey der er små - Tullen vejer 3,5 kg og det er da fint. Det er nok nærmere Creamy der er en rigtig stor pige :ok:
Jo, det går bedre… jeg synes stadig Whiskeys forhold til Tullen og omvendt mest af alt ligner en magt- og jalousikamp. Og før de får styr på det, ved jeg ikke om de får et helt afslappet forhold til ham, nogen af pigerne. Creamy reagerer nemlig meget på ufreden og de høje lyde, og jeg tror det er derfor hun stadig hvæser af Whiskey. Og dunker ham oveni hovedet, når han kommer for tæt på. Ikke at det rører ham ret meget. Tullen, derimod - hende har han respekt for. Meget! Og hun rører ham faktisk sjældent og gør ham da slet ikke fortræd. Det hele ligger i den udstråling af farlighed hun kan have når hun vil…
Men de leger vild fangeleg over stok og sten, og selv om det af og til ender med at Whiskey synes hun er farlig og knurrer af hende, så hopper han gladelig op på ryggen af hende i leg fra baghold lige efter. Så helt afskrækket er han jo nok ikke :wink:

Hm… men sådan skal en orientalsk kat jo se ud - også hankatte. Jeg tror det er hans aftegninger, måske? Og så ER han jo stadig mindst, men han vokser også stadig.

Jeg viste min mest lumske og udspekulerede side - og fandt en anden hynde :slem: :slem:

[QUOTE=Milles mor;850652]
Ja jeg synes også at Creamy er meget smuk :love2:.[/QUOTE]

Til Creamy’s fanklub… jeg må se om hun vil være med på bedre billeder snart :slight_smile: