En julehistorie

Ud af lågen (ja, godt nok ikke en kalenderlåge men en halv-gennemsigtig-plastik-kattebakke-sving-låge) RØG(ja, jeg råber for så hurtigt gik det…) den blå-kat-som-kun-havde-taget-føder-på!

Der stod hun … midt i gangen!

Ryggen vibrede et par gang… alle hår strittede… og med øjne så store som hmm hmmm altså som noget meget meget stort :høhø:!!

Halen slog et par gange… og så hoppede hun ellers med fødderne samlet, sidelens imod stuen … Da hun nåede døren stoppede hun, hvorefter hun hoppede lige op i luften!!! (…og faktisk ret højt , når man liiige tager benlængden i betragtning)… Så spjættede hele kroppen igen og fødderne begyndte at løbe - længe i fuld galop på stedet - PLUDSELIG!!! (og ja, det gik stærkt igen) , fik fødderne pludselig fat i gulvet og den-blå-kat-som-kun-havde-taget-fødder-på røg hen over stuegulvet i en vældig fart…

De små fødder er desværre slet ikke designet til en sådan fart, så med sig tog hun to nisser, et plastik juletræ(incl lys og kugler… plastic off cause :surrender1:…) hvorefter hun bragede ind i en keramiknisse… som desværre afgik ved døden!
Da hun fik rystet sig fri af juletræs lyskæden kiggede hun rundt(og undgik helt bevidst øjenkontakt… med både Ruth og jeg som så ca. sådan her ud :uha: ) hvor efter hun strakte halen “op-mod-himlen” og traskede på hendes små fødder imod ynglings kurven…

Slut prut finale!

(forresten er Ruth pt ved at finde nye pladser til det “havarede-julepynt” - det skal ind under reolen sammen med alt hendes andet legetøj…)

:lol:

Se, det var et rigtig juleeventyr … eller nowet :rock:

:lol:

:lol:

-LOL -LOL

:lol: :lol: Margrethe dog! :lol:

-LOL

Super herlig fortælling! :smiley:

:klapper::klapper::klapper:

:lol:

Ja ja man er vel ikke dronning for ingenting :lol:

Skøn beskrivelse af en skøn mis :smiley:

:lol: :lol: :lol:

:tihi::tihi: nøj hvor er det ærgeligt det ikke lige blev filmet:p
Rikke

:lol::lol:

Og til en anden gang…BILLEDER!!! :stuck_out_tongue:

Enig, det skulle have været filmet! :lol:

:lol::lol:

Enig, det skulle have været filmet! -xxrotflmao

Enig :slight_smile:

Nå, Margrethe har også det med at tage en ordentlig tur, når hun kommer ud af bakken? Det ville jeg gerne have set. :smiley:

:lol::lol::lol:

Hehe jeg ville også gerne have det filmet eller billeder - men det gik såååå stærkt og jeg sad som sagt sådan her :uha: i sofaen sammen med Ruth …