En kanon dyrlægeoplevelse :)

Her til morgen kl lidt i 8 kom kørende dyrlæge Anna Cramer forbi min lille hybel

På opfordring af Vivi Fletcher med flere havde jeg fundet Anna, og det var en utrolig positiv oplevelse…

Hun kom til tiden, ringede i forvejen, var ekstremt god til kattene, gav dem et større sundhedstjek, deres vaccine og hjalp mig med at tjekke at deres chip numre var korrekte… der var 2 numre der IKKE var :doh:

Det hele tog omkring 40-45 min og alle katte pånær selvfølgelig Sethi tog det super pænt…

Så tak til jer der anbefalede hende, tak til Anna for en positiv oplevelse og tak fra min tegnebog fordi hele herligheden endte med den sølle sum af 1450,- inkl kørsel OG moms…

Hvor det glæder mig at du og kattene havde et super dyrlæge besøg…

Hun er nemlig en meget behagelig dyrlæge og person…

Hvor er det dejligt at læse :slight_smile:

Anna er bare så rar - ved både to og firbenede:-)

[quote=Battlestar;370187]Her til morgen kl lidt i 8 kom kørende dyrlæge Anna Cramer forbi min lille hybel

På opfordring af Vivi Fletcher med flere havde jeg fundet Anna, og det var en utrolig positiv oplevelse…

Hun kom til tiden, ringede i forvejen, var ekstremt god til kattene, gav dem et større sundhedstjek, deres vaccine og hjalp mig med at tjekke at deres chip numre var korrekte… der var 2 numre der IKKE var :doh:

Det hele tog omkring 40-45 min og alle katte pånær selvfølgelig Sethi tog det super pænt…

Så tak til jer der anbefalede hende, tak til Anna for en positiv oplevelse og tak fra min tegnebog fordi hele herligheden endte med den sølle sum af 1450,- inkl kørsel OG moms…[/quote]

Skulle hun så ikke ind på: Brugerne anbefaler - Dyrlæger

Herligt med den slags positive tråde
:slight_smile:

[quote=danpia;370196]Skulle hun så ikke ind på: Brugerne anbefaler - Dyrlæger

Herligt med den slags positive tråde
:)[/quote]

det skal hun da - jeg lægger hende ind når jeg har 15 sammenhængende minutter :slight_smile:

godt tænkt :tak:

Ja, skal man bruge en “rullende” dyrlæge, er Anna absolut værd at anbefale :ok:
Glad for du syntes om hende :slight_smile:

Ej, det lyder virkelig godt!! Og billigt faktisk…:thumbup: Det er jo dejligt, når man kan finde en god dyrlæge til en fair pris :slight_smile:

Det lyder da super! Hende havde jeg ikke hørt om. Alletiders tips :thumbup:

Nu spørger måske dumt - men hvad med undersøgelsesbord?

Det ville ellers være en god ide, når mine tøser skal have deres vaccination,
da det er umuligt for mig at have dem begge med samtidig i offentlige transportmidler.

Og det ser da ud til, at prisen sagtens kan konkurrere med den faste dyrlæges.´

  • især når betaling for taxa frem og tilbage skal lægges oveni.

[quote=Eva;370247]Nu spørger måske dumt - men hvad med undersøgelsesbord?
[/quote]

Et spisebord fungerer glimrende :slight_smile:

Der er absolut fordele ved at få en dyrlæge som Anna hjem. Men … man skal jo altså være forberedt på, at der er mange ting hun ikke kan, så man er nødt til at have en “2. dyrlæge” til mere dybtgående undersøgelser, røntgen og lign.

vi sad i sofaen med alle mine og hun havde dem på skødet mens hun kiggede dem i ørene, lyttede hjerte, tjekkede analkirtler, mave, tandkød og alle de ting der hører med til et helt alm sundhedstjek

så det var ikke nødvendigt med et bord, men ellers havde vi blot brugt spise eller køkkenbord :slight_smile:

og for 7 katte kan 1450 inkl kørsel og vacciner jo ikke siges at være meget :slight_smile:

[quote=Battlestar;370369]vi sad i sofaen med alle mine og hun havde dem på skødet mens hun kiggede dem i ørene, lyttede hjerte, tjekkede analkirtler, mave, tandkød og alle de ting der hører med til et helt alm sundhedstjek

så det var ikke nødvendigt med et bord, men ellers havde vi blot brugt spise eller køkkenbord :slight_smile:

og for 7 katte kan 1450 inkl kørsel og vacciner jo ikke siges at være meget :)[/quote]

Jeg synes faktisk, at det er billigt for 7 katte.

Jeg har ikke noget spisebord - men så kan køkkenbordet jo bruges, hvis de ikke vil være på skødet af hende.

Jeg er godt klar over, at jeg skal til min faste dyrlæge med sygdom - men sundhedstjek og vaccination kan jo sagtens forsvares.

Tak for opdateringen :ok: