En katte bunke

Hit med jeres bunke katte - jeg ved i har dem :muhaha:

jeg synes de er så søde når de sådan bunkeputter sammen :love2:

Sikken da en dejlig stolfuld …

[QUOTE=Rumle;936013]Hit med jeres bunke katte - jeg ved i har dem :muhaha:
jeg synes de er så søde når de sådan bunkeputter sammen :love2:[/QUOTE]

Hvor er de dog skønne. :hjerte:

Vi har desværre aldrig haft bunkekatte, så jeg står over. :slight_smile:

Hvor er de skønne:hjerte:, men desværre har jo kun en kat og briter ligger vist heller ikke i bunke:)

Lækker lækker bunke :slight_smile:

Hvilken skøøn bunke :wehuu:

Jeg kan desværre ikke byde ind. Nogle gange sker det at de NÆSTEN ligger i bunke herhjemme, men det er ikke lykkedes mig at forevige dem… :tihi: Det er som om det ikke skal kunne bevises over for omverdenen, så de skynder sig at stikke af, når jeg kommer og leger fotograf :tihi:

Skønt billede :slight_smile:

Her i huset er der kun en mis, og hun ligger udelukkende i bunke med sig selv, og hun ligger bestemt ikke i bunke med os tobenede :høhø:

Puha at ligge i bunke - hvilken grufuld tanke :what:

Mvh
Yvonne

Sådan en bunke måske?

Øj der er trængsel der - hvor er de skønne. Dejligt bunke billede Susanne:wehuu:
Mvh
Yvonne

[QUOTE=Kiwa;936191]Øj der er trængsel der - hvor er de skønne. Dejligt bunke billede Susanne:wehuu:
Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Ja, 3 katte i en alm. radiatorhængekøje, og der er fyldt op. Især hvis den ene kat vejer over 6 kg. :lol: :lol: :lol:

Nøj, så må den bule godt i bunden ;)… men skønt billede

[QUOTE=DK Blackangel;936180]Sådan en bunke måske?

[/QUOTE]

:smelter:

nøj en fin bunke

[QUOTE=Marianne;936152]Hvilken skøøn bunke :wehuu:

Jeg kan desværre ikke byde ind. Nogle gange sker det at de NÆSTEN ligger i bunke herhjemme, men det er ikke lykkedes mig at forevige dem… :tihi: Det er som om det ikke skal kunne bevises over for omverdenen, så de skynder sig at stikke af, når jeg kommer og leger fotograf :tihi:[/QUOTE]
Ej det er jo snyd de stikker af - du må prøve at have kameraet med i hånden en hel dag hjemme :tihi:

[QUOTE=Kiwa;936176]Skønt billede :slight_smile:

Her i huset er der kun en mis, og hun ligger udelukkende i bunke med sig selv, og hun ligger bestemt ikke i bunke med os tobenede :høhø:

Puha at ligge i bunke - hvilken grufuld tanke :what:

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

En enkats bunke :klap:

:lol: jeg har altid overvejet hvor meget de der radiatorsenge kan holde til :høhø: - har aldrig haft en men kunne godt overveje det (men fortæl endelig ikke det til manden i huset :tihi:)

Jamen et slag på tasken så har der været ca. 12 kg. i den på én gang, uden at den er gået i stykker eller er faldet ned :slight_smile:

Lige nu ligger mine demonstrativt hver for sig. Adelie i øverste køje, Stevie i køje # 2. Ib i væg-hængekøjen og Ozzy inde i sutskoen. Phumba går rundt og brokker sig fordi hun sov da aftensmaden blev serveret så nu tror hun ikke at hun har fået noget (så skidt med at der er masser af mad i skålene, det er ikke DET…
:
Men her er da et billede med dem allesammen (det har så været vist før, men …)

Stakkels Phumba - forstår dig bare så godt, det er nemlig ikke DET det kommer an på. Tænk bare ikke, at blive vækket når aftensmaden bliver serveret - ihh altså snyd og bedrag :ihhaltsåå:især når man altså er en lidt ældre dame, så hører man måske ikke ligeså godt, som alle de unge knøse, der bare mæsker sig uden nogle som helst hæmninger.

Mvh
Yvonne

[QUOTE=TrekkieGrrrl;936287]Lige nu ligger mine demonstrativt hver for sig. Adelie i øverste køje, Stevie i køje # 2. Ib i væg-hængekøjen og Ozzy inde i sutskoen. Phumba går rundt og brokker sig fordi hun sov da aftensmaden blev serveret så nu tror hun ikke at hun har fået noget (så skidt med at der er masser af mad i skålene, det er ikke DET…
:
Men her er da et billede med dem allesammen (det har så været vist før, men …)
[/QUOTE]

En lækker bunke :smelter:

Bunke billeder fra sidste år…