En kattefødsel

her er en lille video, som min datter tog, da Cassie’s lille blå dreng kom til verden.

[video=youtube_share;ShLSbP_YNH4]killingefødsel - YouTube

I får også lige et bonus billede :hjerte:

[QUOTE=Wijelo;1224151]I får også lige et bonus billede :hjerte:
[/QUOTE]

Sikke en yndig lille flok! :flag:

Hvor ser de fine ud. :hjerte:

Åh jeg får helt “killingekuller” :wehuu: dygtig mis

Cats og Conni

Ja hun er dygtig, men desværre viste det sig netop på den lille film, at det gik galt. Hun fik bidt sin førstfødte lille røde dreng, og vi er lige kommet retur fra vagtdyrlægen.
To bid i det ene forben og allerede tegn på infektion. Han skal nu have antibiotika i forsvindende små doser, og ellers kan vi kun krydse fingre, men det er ikke godt.
Han er stadig livlig og spiser, men benet er rødt og hævet. :frowning:

Åh nej:-( Vi krydser fingre for den lille blå dreng:kryds:

Det er den lille røde, som vist kom lidt i vejen for mormis med veer…

Åh nej da,hvor uheldigt ! Jeg håber da, at den lille trold hutigt komer sig![-jegkrydser](javascript:void(0))[-jegkrydser](javascript:void(0))

Det er da ellers et flot farveorgie , når de ligger på rad og række:smelter::smelter:

Cats og Conni

[QUOTE=Wijelo;1224173]Ja hun er dygtig, men desværre viste det sig netop på den lille film, at det gik galt. Hun fik bidt sin førstfødte lille røde dreng, og vi er lige kommet retur fra vagtdyrlægen.
To bid i det ene forben og allerede tegn på infektion. Han skal nu have antibiotika i forsvindende små doser, og ellers kan vi kun krydse fingre, men det er ikke godt.
Han er stadig livlig og spiser, men benet er rødt og hævet. :([/QUOTE]

Masser af :kryds: -jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser-jegkrydser for den lille dreng.

[QUOTE=Wijelo;1224173]Ja hun er dygtig, men desværre viste det sig netop på den lille film, at det gik galt. Hun fik bidt sin førstfødte lille røde dreng, og vi er lige kommet retur fra vagtdyrlægen.
To bid i det ene forben og allerede tegn på infektion. Han skal nu have antibiotika i forsvindende små doser, og ellers kan vi kun krydse fingre, men det er ikke godt.
Han er stadig livlig og spiser, men benet er rødt og hævet. :([/QUOTE]

Nej da - så godt hun nappede, men troede ikke det var i bund.

Min datter havde en hunkat der konsekvent bed den fødte killing ihjel (nakkebid) mens hun fødte den næste. Den lurede hendes datter og bar killinger fra moderen væk fra kassen. Når fødslen var overstået passe de to børn :slight_smile:

[QUOTE=Wijelo;1224173]Ja hun er dygtig, men desværre viste det sig netop på den lille film, at det gik galt. Hun fik bidt sin førstfødte lille røde dreng, og vi er lige kommet retur fra vagtdyrlægen.
To bid i det ene forben og allerede tegn på infektion. Han skal nu have antibiotika i forsvindende små doser, og ellers kan vi kun krydse fingre, men det er ikke godt.
Han er stadig livlig og spiser, men benet er rødt og hævet. :([/QUOTE]

Hvordan går det med den lille dreng i dag! :kryds:

Han er en lille fighter. Han har ikke taget så meget på som de andre, men det bedste er at benet faktisk se lidt mindre rødt ud.

Åh det var godt at høre! Kæmp du lille dreng, jeg :kryds: alt for du kommer godt igennem. :slight_smile:

:kryds:At ham den røde kommer sig. Jeg glæder mig til at følge dem:)