En klump julerødt med tilbehør ;-)

Hvor er de herlige - en søskendeflok, der holder sammen… :smiley:

Teksten kom slet ikke med… Det er to kuld; Tippes på fem dage og Zoe´s fra i nat. De ligger fint og venter på at deres mødre får den sidste skrighals bragt til verden ved fælles hjælp. Så her for en times tid kom der er en julerød dreng efter en tur til dr dyr og lidt ve-støv i sprøjteform, tror dælme det var ørerne der gjorde han ikke kunne komme ud helt ved egen hjælp :wink:

Tillykke med mislingerne :slight_smile:

:wehuu::wehuu::wehuu: Åååååååårhh altså Pia , fantastisk billede, og til lykke med Zoes babyer og selvfølgelig også Tippes :wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med begge hold smu pus - de er super nuttede :slight_smile:

Sikke en dejlig klump <3

Århhh en skøn klump af julegodter:hjerte:

Tillykke med dem alle sammen og en køzmøz til de to mødre for så flotte børn :inlove:

Skønne tortier! Perfekt lille stribe på næsen til venstre og hende til højre ser meget speciel ud! Glæder mig til at se hvordan de udvikler sig :smiley:

Ja, nu kan jeg da godt se, der er lidt meget forskel på størrelserne… :dokdok:
Men tillykke med de de små ny. :hjerte: Hvor mange er der i hvert kuld?

Årh :wehuu:

Åh hvor ser det hyggeligt ud :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
cats og Conni

Sikke en dejlig “klump” med julerødt du har fået :inlove: Det er vel nok et sødt billede:hjerte:

Hvor er de smukke og dejlige. Glæder mig til at se tortie tøserne når de bliver større (og dejligere)

[QUOTE=FinnFrode;743310]Ja, nu kan jeg da godt se, der er lidt meget forskel på størrelserne… :dokdok:
Men tillykke med de de små ny. :hjerte: Hvor mange er der i hvert kuld?[/QUOTE]

Ja, utroligt hvad sølle 5 dage gør for størrelsen :slight_smile:

Der er fire i Tippes kuld; Calista Flockwhiskers, Felionel Ritchie, Miss Manners og Dr. Doeslittle :hjerte:

I Zoe´s er der tre; Wall Street, Stock Market og Real Estate :inlove:

Farmand til begge er vores Viper som de to damer selv besøgte uden min velsignelse, og da de to er halvsøstre, så kan det næsten ikke blive tættere på et samlet kuld de har fået. Og ja, lidt humor må der afspejles i killingernes navne, for det er ikke lige i disse tider man tager selv når det kommer til hankatte!!! Tossede tøser :argh: Men søde er de små nu, og de er som også velkomne, nu har vi jo ligesom haft tid til at indstille os på deres ankomst :cool2:

Nårh :hjerte: Tillykke med dem :smiley:

[QUOTE=En forhenværende bruger;743370]Ja, utroligt hvad sølle 5 dage gør for størrelsen :slight_smile:

Der er fire i Tippes kuld; Calista Flockwhiskers, Felionel Ritchie, Miss Manners og Dr. Doeslittle :hjerte:

I Zoe´s er der tre; Wall Street, Stock Market og Real Estate :inlove:

Farmand til begge er vores Viper som de to damer selv besøgte uden min velsignelse, og da de to er halvsøstre, så kan det næsten ikke blive tættere på et samlet kuld de har fået. Og ja, lidt humor må der afspejles i killingernes navne, for det er ikke lige i disse tider man tager selv når det kommer til hankatte!!! Tossede tøser :argh: Men søde er de små nu, og de er som også velkomne, nu har vi jo ligesom haft tid til at indstille os på deres ankomst :cool2:[/QUOTE]

Originale navne :ok: men altså jeg synes det der “knud” trick med selv at vælge herre og fremgangsmåde spreder sig :lol:

-xxrotflmao TOTALT enig med Camilla -xxrotflmao

[QUOTE=En forhenværende bruger;743370][…] Der er fire i Tippes kuld; Calista Flockwhiskers, Felionel Ritchie, Miss Manners og Dr. Doeslittle :hjerte:
I Zoe´s er der tre; Wall Street, Stock Market og Real Estate :inlove: […][/QUOTE]

Fire plus tre er syv, så her:

:flag::flag::flag::flag: - :flag::flag::flag:

Stort tillykke med hele klumpen. :slight_smile:

Jeg tror bare jeg har fået mig nogle hunner, der i den grad er forelskede i deres udkårne. Rasmus - jep et Knud barn - er i løb, storløb endda, men kun når Viper er i nærheden. Hun viser INTET, tværtimod de får nogle på hatten, overfor de andre af vores hanner… og ser hun Viper, så har hun ingen ben, maver sig hen over gulvet med røven i vejret og RÅWER på ham… I rest my case :surrender: