En lang dag med happy ending :D

Måske - jeg vil i hvert fald give dig ret i, at den har en lidt anden nuance end de to andre :slight_smile: Det er lidt sværere at se farven på enkeltbilledet, men det er hende, der har fanget patten :slight_smile:

Nuuuuiiih- jeg bliver da helt skruk nu,må hellere til at få gjort klar til fødslen:D

Fanny lyser bare af moderkærlighed og stolthed:D

Endnu engang tillykke med dem:thumbup:

Tine

[QUOTE=skoglund;975295]Fanny lyser bare af moderkærlighed og stolthed:D
[/QUOTE]

Ja, hun er superstolt over dem, det er der ingen tvivl om :smiley: Men det er også dejligt, at der er lidt mere ro over tingene end der var sidst.

Nøj :smelter:

Og stort tillykke med den lille nye familie [oregonian_bear9.gi:

Dejlige billeder af de fire små fine.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Og alle billederne af før-fødselshjælperne er også herlige. Gode katte, der bekymrer sig for hinandens ve og vel. :smiley:

Tillykke med de små
Mvh
Yvonne

Re: En lang dag med happy ending :smiley:
Der er intet så rørende som en mormis med killinger :smelter::smelter::smelter::smelter:

PS Jeg tror også at 1. dreng er blå :slight_smile:

Cats og Conni

Tillykke med de små. :slight_smile:

Også tillykke her og ikke kun på FB :slight_smile:

Omkring fødehuler, jeg har to, en slidt som de føder i, og såsnart de er færdige er det over i en ren hule og det synes de er alletiders :slight_smile:

KH
Linda

tillykke med de små :slight_smile: dejligt at det gik som det skulle, selv om hun lod dig vente.

:wehuu: Ihhh hvor jeg glæder mig til at følge dem!

Ih tillykke med firkløveret! Hvor er de søde :smelter: og sikke en sjov farve de har, jeg har egentlig aldrig tænkt på at burmesere også starter lysere end det de ender med :smiley:

Det er hele pointen ved albino-genet :wink:

Hvor er de søde :smelter:

Tillykke med de skønne mislinger :slight_smile:

et eller andet sted er det faktisk imponerende “hvor stor” sådan en lille killing er når man tænker på kattens størrelse og den plads der er i maven

Glæder mig til at følge de små smuklinger

Nårh, hvor er de søde! Især de sidste billede, er da lige til at smelte over. :slight_smile:

Stort tillykke med 4-lingerne! Hvor ser de fine ud :hjerte: Glæder mig til at følge dem!

Et stort tillykke med de små :flag:

Dejlige billeder af den stolte mor og mislingerne :hjerte:

Så er navnene også fundet :slight_smile:

Halloween er jo oprindeligt en irsk “opfindelse”, så det var ikke så svært at finde inspirationsord denne gang.

Det blev til:

Temple Bar Beautiful Banshee (pige)
Temple Bar Boo Fighter (lys dreng)
Temple Bar Bring out the Boxty (stor brun dreng)
Temple Bar Blazing Bonfire (knap så stor brun dreng)