En lidt tung siameser

eller nowet :stuck_out_tongue:

Tidligere idag var jeg en tur på Wikipedia, fordi jeg havde søgt på et billede af kattens anatomi, og et af de andre billeder, der var ved beskrivelsen af katte fangede tilfældigt mit øje.

Det var dette - med beskrivelsen “En lidt tung siameser fanger en mus”

Rent fotografisk er det IMO et supergodt billede, meeeeen “lidt tung” er vist en underdrivelse

Enhver kan da se, at det er en Siameser i vinterpels! :klapper: :klapper: :klapper:

Eller også er det en snydepels :gruble:

Det minder mig om, at jeg sneg mig til at bladre i Politikens Kattebog hos Arnold Busck i dag, og blev lidt forundret. Nu er jeg ganske vist ny til racen, men det her ligner da hverken creme eller mitted? :tihi:

[QUOTE=Cecilie;1243978]Nu er jeg ganske vist ny til racen, men det her ligner da hverken creme eller mitted? :tihi:

[/QUOTE]
Nej, i den grad ikke :slight_smile: Vi er nærmere ovre i tortie tabby bicolor :slight_smile:
VH
Susanne

Ja, præcis. Jeg tænkte straks: den er da hverken creme eller mitted, og det kan da heller ikke være en hankat eftersom den er tortie… Gad vide, hvad der er gået galt? :tihi:

Ham der har lavet billedeteksterne kender ikke til kat? :tihi:

Der er heller ikke særligt meget Ragdoll over den. :tihi:

En Hellig Siameser :yikes::tihi:

Jeg så også en hjemmeside med Sneshoe… Jeg vil tro det er et mix af dansk huskat og Snowshoe… men den Hellige Siameser kan også have været på spil:ups:

:tihi:

Manden har altid ønsket sig en Siameser,han vidste slet ikke at vi allerede havde en:høhø: