En lille hemmelighed

:hjerte:Hej alle

Som mange af jer ved, så har mit katteejerliv været noget turbulent og uheldigt i den sidste tid. Derfor har jeg valgt at holde denne lille pige hemmelig, indtil jeg var sikker på, at alt var i orden - hvilket det allerede er nu :smiley:

Tillad mig at præsentere (trommehvirvel) :

Oh Happy Day :hjerte:

Og således gik det til igår aftes, da hun flyttede ind :slight_smile:

Snif sniiiiiif - Lillemanden og Happy ser hinanden for første gang :slight_smile: Ingen hvæsen eller knurren eller noget, så jeg åbner kassen og træder tilbage. Ud kommer prinsessen med høj haleføring. Lillemanden når lige at få sit korpus baglæns, så hun stanger sit hoved mod hans - og så går hun ellers på opdagelse :smiley: Lillemanden følger pænt efter, mens han sniffer hendes bagdel ved hver eneste given mulighed :smiley:

Efter sightseeing hopper hun op og putter sig hos mig i sofaen :hjerte: Sikke en motor hun har :inlove: Lillemanden lader hende gerne spise sine rejer og græs, mens han kigger på fra lidt afstand :slight_smile: Når hun vender ryggen til, så skal han dog liiiiige hen og sniffe til hendes bagende igen :tihi:

I nat har hun hærget stuen, puttet med mig og boblet i øverste køje af kradsetræet.

Lidt billeder fra idag:

Med vilje gav jeg dem en stor skål med vådmad, og de deler SÅ fint :smiley: Happy er ikke vant til vådmad fra opdrætter, men det fandt hun meget hurtig smag for :ok: Lillemanden deler glad og gerne, og han lader lillepigen tage det bedste (geleen), trækker sig lidt tilbage til hun er færdig, og så opsøger han igen vådmaden. Min skønne gentleman :hjerte:

Søvnig efter en lur i vindueskarmen :slight_smile: Lillemanden ligger neden for og passer på hende, mens hun bobler :inlove:

Det gælder desuden om at holde øje med, hvad jeg laver af spændende sager. Ofte skal hun lige forbi mig i sofaen, mens hun stanger og spinder, går på ryglæn og computer (hun har her til morgen allerede præsteret at slukke computeren 6 gange :rock:), og bobler :hjerte:

Lidt facts om skønheden:

Hun hedder DK Harmakhet’s Oh Happy Day, og jeg var så heldig at være der, da hun blev født, og da hun åbnede sine øjne for første gang (og så var jeg solgt :hjerte:)
Hun er født d. 8/4, og idag er hun knap 14 uger gammel :slight_smile: Hendes farve er d 24 (rød spotted tabby u/hvid), så hun er gr. 5.

Velkommen kære Happy-pige :hjerte:

Toplækker og skøn hemmelighed. Tillykke med hende, og Lillemanden, jamen han lyder jo som en drøm, så er det ikke noget problem at sammenføre katte :slight_smile:

ihh tillykke med smukke Happy! :smiley: hun er SÅ fin!

og hvor dejligt du nu både har en Lillemand og en Lillepige :smiley:

Sikke en smuk og sød hemmelighed! :smiley: :inlove::inlove:

Jeg gætter på at der går mindre end én uge, så har hun puttet sig hos ham også!
Og han vil kunne lide det! :tihi:

Hvor er hun fin:smelter:
Tillykke med hende:flag:

Tillykke med hende :flag: hvor er hun bare skøn :hjerte:

Dejligt med så fin en sammenføring:thumbup:
Tillykke med skønheden:flag:

Hun er SÅ skøn Pernille :hjerte:
Jeg håber hun vil bringe lutter happy days i dit og lillemandens liv.

Stort TILLYKKE med hende :wehuu:

Så kom hun frem :smiley: Stort tillykke med hende :smiley:

:wehuu: så cute

Åhhh hvor er hun kær,[:wehuu:](javascript:void(0)) og Lillemanden er da en rigtig gentleman[:inlove:](javascript:void(0))

Cats og Conni

tillykke med hende - hun er da en rigtig lille charmetrold :slight_smile:

Tillykke med Lillepigen/ Happy :flag: og den helt uhørt lette sammenføring :). Hvor er hun dejlig :hjerte:og Lillemanden også:hjerte:.

Mange tusinde tak for alle jeres rosende ord om både Happy og Lillemanden :slight_smile: Der er virkelig harmoni i det lille hjem, og jeg nyder det! Lillemanden sover i vindueskarmen, og Happy ligger på langs i sofaen ved mine fødder. Dejligt, harmonisk og kærligt - sådan skal mit hjem være altid :hjerte:

Stort tillykke, hvor er hun da bare vidunderlig - så feminin hun ser ud, det er bare en lækker misling <3

Så er de første døgn gået, og here we go med en opdatering :slight_smile:

Morgenputtehygge ved fjernsynet :slight_smile:

Happy falder i søvn de mærkeligste steder :smiley:

OG

:inlove: :smiley: :smiley: :hjerte: :hjerte: :smiley: :smiley: :hjerte: :hjerte: :inlove:

Nøj sikke en sød lille hemmelighed :smelter:
Stort tillykke til Lillemanden og dig :slight_smile:

Tillykke med din søde lille hemmelighed. :wehuu: