En lille russer

Jeg ville nok have overvejet en lille flyvetur i stedet :wink:

En anden ting er at jeg ikke kan tage fri lige nu :slight_smile: og hvis jeg skulle hente så vil jeg have nogle dage og se lidt land :slight_smile:
Så hun bliver sendt :wink:

Enig - så længe vi stadig skal gennem en lidt besværlig visumproces for at komme til Rusland, skal det ikke bare være en ind og ud tur :slight_smile: Men om et par år lysner det - så får de samme system som USA :ok:

Wow hun er sq en lækker haps! :smelter:

Med den overskrift troede jeg lige, du havde besluttet dig for, at du nu ville være helt sikker på at få en blå kat :stuck_out_tongue:

Blå eller ej - hun er en lille skønhed :heart:

Hvor er hun smuk :smelter:

Meeen med den rette kæreste kan hun lave blå :wink:

Tiden kommer til at snegle sig afsted nu… jeg har endnu ikke dato for hvornår hun kommer, men uanset er det lang tid at vente :blush:

Hvor ser hun skøn ud, Luise :smiley: Stort tillykke :flag: Det bliver spændende, når du får hende hjem :smiley:

Ja tiden kommer til at føles lang, åh gkæder mig til opdatering når hun er vel ankommet! :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:

Tillykke :flag: Kan godt forstå du er spændt :slight_smile:

Jeg holder vejret så jeg er lige ved at gå i brædderne :grinning:
Det ser ud til Anoushka allerede kommer til Danmark på mandag :rundtosset::hjertehop:
Jeg havde forventet en noget længere leveringstid, men uuuuhhhhhhhh :rundtosset::rundtosset::rundtosset:
og så får i lige et billede af hende som bette pige :hjertehop:

Hvor er det godt! :smiley: Jeg kan godt forstå, at du glæder dig. Jeg glæder mig til at læse og se meget mere til hende. :slight_smile:

Så gør vi for alvor klar til den bette fis kommer :hjerte:
Ekstra bakker støves af så hun ikke skal lede efter wc :blush:
Nullerputter placeres strategisk så hun har gode steder at holde opsyn :slight_smile:
Jeg er totalt i redebygger mode :smile: :rolleyes:

Og den mindste nullerput i huset, der aldrig har været god nok, er nu pludselig den bedste ever :laughing:

Moooooaaaaar, seeeee mig! Du skal ikke kun se på den der lille gnom på billederne. Jeg er stadig en bitte lille sød killing :pleading_face:

Endelig efter jeg nu har lovet mig selv at jeg aldrig, som never ever skal bruge kurer mere… kom Anoushka hjem :hjerte:
Hun er dælme kær og fuld af selvtillid :slight_smile:
Sugieh har dasket lidt til hende da hun talte lidt grimt og da Brian fandt ud af hun ikke er farlig har han givet sig til at synge for hende :smile: så alt går efter bogen og jeg er glad hun endelig er hjemme :hjertehop:

Det er sgu’ også noget af en tur, at udsætte sådan et bette pjok for - men hun ser nu ikke umiddelbart ud til, at være blevet uopretteligt traumatiseret af seancen… :wink::ok:

Tillykke med at hun endelig er hjemme.

Var det fordi det var gået dårligt at du ikke vil bruge kurer mere?

Det er en lang historie jeg nok skal fortælle om, men jeg orker det ikke i aften :slight_smile: De sidste dage har været helt tossede :slight_smile: