En lille russer

He he nemlig :wink:

2 Synes om

Ærligt… så er det aldrig til at vide her i huset :laughing:

5 Synes om

Sikke en omgang. :hushed: Godt, at det trods alt lykkedes at få hende hjem.

Helt vildt rodet men den bette høne har taget set så fint og der er intet at mærke på hende :hjerte:

6 Synes om

Hold da op, lyder jo nærmest som det var rent held at hun nåede hele vejen. :s: Men dejligt at hun endelig er hos jer, og i fuld gang med at charme hele huset. :hjerte:

Tak for delingen af oplevelsen af kurer Louise. Synes godt nok det lyder til at være nogle meget uprofessionelle folk, og det er lidt skræmmende taget i betragtning af at de ligefrem har et firma som tager sig af at transportere andre folks dyr! Vil du dele navnet på firmaet , evt. i en PB

Min personlige tanke er at det er et par der har lugtet penge på skøre vesterlændinge og så har bestemt sig for at få en del af kagen.
Jeg vil dog sige at jeg bestemt ikke har fornemmelsen at Anoushka har lidt overlast, men jeg har dælme været stresset over det :slight_smile: og det kunne have været gjort væsentligt mere elegant :slight_smile:


Anoushka har lige fået guldvasken af Brian :hjerte:

17 Synes om


Ved ikke hvem der nu sover bedst :laughing:

18 Synes om

Som sagt, det var en god gave til Lars :wink::wink:
Men I har vel også bryllupsdag nu her :wink::wink:

1 Synes om

Øv for en oplevelse, men tro faktisk du har været mega uheldig og rammen af de useriøse kurer, vi har fået alle vores leveres med kurer og er super godt tilfreds med leveringen, en enkelt var der lidt sprogforviklinger ang betalingen, men leveringen har der intet være at klage på

Glemte helt stort tillykke med hende

1 Synes om

Jeg blev inspireret af Lykkes morgengave :laughing:

3 Synes om

Stort tillykke med jeres lille “russer” pige :flag: .
Hvor er hun dog kær :heartbeat:.

1 Synes om


Sugieh er ikke så imponeret :smile: der er vist stadig lidt sprogvanskeligheder :stuck_out_tongue_winking_eye:


Men de to her, har næsten afstemt forventningerne :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

Se nu har jeg jo pralet med Lars og jeg er mere end almindelig gode til at tale om tingene og ikke have hemmeligheder for hinanden :thinking:
Men jeg synes nu alligevel der er lidt lusk ved det her…

:smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Hmm, var der ikke også noget med, at en del af aftalen var, at der ikke var katte i soveværelse - eller husker jeg forkert?

2 Synes om

Nej det gør du netop ikke :face_with_hand_over_mouth:

1 Synes om


Nå men jeg blander mig bare udenom så :smirk:

16 Synes om

Det er jo ikke katte, men en lille - og et par noget større - killinger :wink:

2 Synes om

Tror bare jeg køber min egen kat så…
Gæt hvor Anoushka er :sunglasses:

14 Synes om