En lille(stor) hemmelighed :)

Ja så kan jeg vist heller ikke sidde på den hemmelighed mere :høhø::høhø:

Hjemmet er blevet en kat rigere :love2::love2:

Smukke dejlige Amiko er i dag kommet hjem til os helt fra rusland af, og hun har bare tage det hele super fint, selvom hun har været undervejs i en del timer, så stanger hun mig hver gang jeg kommer ind til hende og hun spinder som en lille traktor :smelter: Hun er bare så sød, og hun har godkendt drengene med det samme de sagde hej til hende, hun spidser øre når Kurt står uden for døren og siger velkommen hehe, han er meget interesseret i hvad det er jeg gemmer i soveværelset, og hvorfor han ikke må se hvad det er, men det er så mend bare sådan en lille lækker sag:

:smelter::smelter::smelter:

Hun er bare så dejlig og sød, og lever helt op til mine forventninger, hun er den kommende alvhunkat i mit lille opdræt, så sidst på året 2012 eller starten af 2013 skal hende og Kurt prøve at lave små bobber til mig :hjerte: :hjerte:

Nuiii hvor er hun en fin lille rusisk prinsesse :wink:
:tihi: Jeg troede du havde birma opdræt :wink: Men sådan kan man jo blive så overrasket :wink:

Åh Gud hvor er hun sød!

[QUOTE=DK Mammarazzi;749839]Nuiii hvor er hun en fin lille rusisk prinsesse :wink:
:tihi: Jeg troede du havde birma opdræt :wink: Men sådan kan man jo blive så overrasket ;)[/QUOTE]

hehe, ja har “egentlig” også birmaopdræt, men min birmapige er lukket nu, og så ville jeg gerne prøve mig med denne race, om jeg helt har lagt bimserne på hylden vil tiden vise, det er ikke udelukket om en dag jeg skal have en birmapige igen, men lige pt er det kurilean bobtail jeg vælger at opdrætte :slight_smile:

Ej hvor ser hun skøn ud :inlove::hjerte:

Ok ja så forstår jeg bedre :wink:
Jamen man behøver jo heller ikke holde sig til en race :wink:
Glæder mig til at følge smuksakken herinde :hjerte:

[QUOTE=DK Mammarazzi;749845]Ok ja så forstår jeg bedre :wink:
Jamen man behøver jo heller ikke holde sig til en race :wink:
Glæder mig til at følge smuksakken herinde :hjerte:[/QUOTE]

Nej det er nemlig rigtigt :slight_smile: Og der er jo også mange som kører 2 racer… men det bliver lige for meget for mig pt, så nu må vi se hvad der sker, ved jo aldrig hvornår der er en smuksag som hende her som man bare må eje hehe :slight_smile:

Stort tillykke med denne smukke pige , det må være skønt med en lille baby misse pige i huset igen :smiley:

ih Stort tillykke med din nye misling, hvor er hun smuk. Jeg elsker hendes farver - ser rigtig fræk ud med den smukke farvefordeling :slight_smile:

MVH
Gitte

Hold da op, hvor er hun bare smuk! :slight_smile: En tortie pige er jo ikke til at stå for - og sikken en flot farvefordeling hun har :slight_smile:

Knus Gitte

Te´løkke med prinsessen :hjerte:

Åååååh hvor er hun fiiiiiiiiin!

Tillykke med den lille skønhed!

Cats og Conni

Sikke en smuk pige :love2:
Tillykke med hende :slight_smile:

nøjj hvor er hun SØD! Sikke en sjov stribe hun har ned ad næsen, det får hende til at se helt fantastisk nuttet ud! Tillykke med hende!

:tihi: flere russiske købekoner :wink:

Stort tillykke med hende.:slight_smile:
Hvor er hun smuk :hjerte:

Hvor ser hun dog smuk ud :wehuu: og sikke farver.
Hjertelig tillykke med hende, må hun bringe dig alt det du ønsker.

Hun finde lige mit hjerte til at smelte helt. Hun er meget smuk og wok en farvefordeling hun har.
Hende glæder jeg mig til at se mere til.

Hun er godt nok bare så smuk, men jeg eeeeeelsker også tortie :wehuu: :wehuu: :hjerte:

Hvor er hun dog smuk, den lille russerinde. :hjerte:
Stort tillykke med hende :flag: - og må hun opfylde alle forventninger. :kryds:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;749888]nøjj hvor er hun SØD! Sikke en sjov stribe hun har ned ad næsen, det får hende til at se helt fantastisk nuttet ud! Tillykke med hende!

:tihi: flere russiske købekoner ;)[/QUOTE]

Ja jeg elsker når der er noget helt særlig over de tortiekatte, og jeg kan slet ikke stå for det med at de er delt på næsten som hun er, det sjove ved det, er at min birma tortie kat, er lige sådan, bare det er omvendt :tihi::tihi:
Du kan se Kyra her: Svanesøen´s Kyra