En lille video m.m

Hej alle

Så har jeg lært at lægge en video på you tube, så hvis I har lyst, så nyd disse to minutter:

Og et lille bonusbillede af min absolutte yndling TinTin, røde katte er altså nummer 1…:rock::wehuu:

Ja, det er godt nok fuld gang i den med de små killinger!! Hvor er de bare lækre som de ligger der og ruller og leger!

Hold op der er gang i den, og missemor er helt færdig bagved :tihi: og det er der vist ikke noget at sige til med de krudtugler:tihi:

Dejlige det er de :wehuu:

Den lille film kan man da kun blive i godt humør af. Nej, hvor er de bare søde, de små :wehuu::wehuu:.

Der er godt nok gang i den i jeres hjem :høhø:

Herlig video :thumbup:

DET ER FANDME BARE IKKE IORDEN DET DER…

ADMIIIIIN

Jeg vil gerne anmelde chikane.

At vise så meget nuttet i 2 minutter det må der simpelthen være regler der forbyder…

Suk, hjerte. Smelt ikke. :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[quote=alleos7;225407]DET ER FANDME BARE IKKE IORDEN DET DER…

ADMIIIIIN

Jeg vil gerne anmelde chikane.

At vise så meget nuttet i 2 minutter det må der simpelthen være regler der forbyder…

Suk, hjerte. Smelt ikke. :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]

Jeg syntes at killinge film og billeder burde forbydes på kattegale. Desværre er de andre ikke enige med mig ‘‘SUK’’

Vil også have killinger… :græde:

Nååå for en flok dejlige misser. Der er ikke noget sødere en når små killinger leger:hjerte::hjerte::hjerte:
Knus Elin

Hold op vor er de bare overskønne. Jeg er helt vild med mormis der bare ligger og nyder solen og sine killinger.

Ha ha, hvor er de herlige. Der er godt nok gang i dem skal jeg love for :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:wehuu: Åh hvor er de nuttede og fine…sidder med et kæmpesmil i hovedet. Man kan KUN blive glad efter sådan en filmfremvisning.

LINDA!!!
Hvordan kan du gøre det :stuck_out_tongue:

Hvor er de skønne alle sammen :wehuu: :inlove::wehuu:
Jeg vil så gerne gramse på dem alle sammen, de ser så dejlige ud - ellers må jeg udtænke en plan og katnappe dem :høhø: