En lur mellem nisserne

øjj hvor er kalle blevet stor :open_mouth: Og hvor han dog klær de nisser :smiley:

jeg ved ikke om det er den hvide der hedder kalle. men i hvert fald smukke hvide mis, jeg er forelsket i dig! :hjertekat: du måtte gerne ligge under mit juletræ d. 24 :love2:

Nej Kalle er den sorte af dem :slight_smile:

Det er kattegales kat :hjerte:

Ihh nogen dejlige bieder af de smukke misser :hjerte:

Pas på med de nisser, Kalle og Toro. Nisser er lumske. Husker I ikke sangen, hvor nissefar truer med sin store ske? Jeg fatter ikke, at Julemanden gider at omgive sig med sådan noget rakkerpak. I gamle dage vidste alle, at det var nissernes skyld, når husdyrene blev syge eller brødet brændte på. Nisserne har bare haft lidt god presse, og så lige med et er de åh-så-populære Troldene derimod, det er kattenes rigtige venner. Trolde med store tuffer på ørerne.

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

…og blandt diverse sager af stellet faldt min øjne lige på denne :

[/QUOTE]

Nøj, den var flot, den havde min mor ikke.:slight_smile:
Kun almindelige salt og peberbøtte.

Ja, det har du ret i, det havde jeg slet ikke set før nu :tihi:

[QUOTE=Maibrit;751736]Jeg elsker simpelthen Kalle. :hjerte: :hjerte: Det barn … øh kat … har simpelthen personlighed. Havde jeg en plæneklipper til rådighed, var du mere end velkommen til at bo herhjemme.

Dejlige billeder, Lisbeth. :cool2:
Det ser ud til, at misserne rigtig hygger sig med “juleafpyntningen”.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:
Ja, Kalle er også noget særligt for mig, somme tider tror jeg næsten at han tænker og gør alt det pjat jeg finder på om ham :tihi:

[QUOTE=galath;751737]Nej, hvor er den fin. Sådan en må du da have, Lisbeth. Også selv om den ikke er grøn :tihi:

Hvor er de søde, de to på toppen af skabet. Men hold da helt op for nogle store plader Kalle har fået efterhånden :uha:[/QUOTE]

Ja, men den er nok ikke nem at få fat i…gør ikke noget at den ikke er grøn :tihi:
Ja…fusserne er vokset noget siden sidst han var på :høhø:

Ja, de elsker faktisk at ligge deroppe, der er ellers hverken tæpper eller noget andet…bare et hårdt skab :smiley: og de har masser af andre steder de kan ligge hvis de vil :høhø:

Tak :slight_smile:
Ja, han er ved at være en stor mis :smiley:

Tak :slight_smile:
Nej ham den hvide er El Toro…han er KO-katte-farvet, altså hvid med sorte pletter :høhø: og derfor hedder han El Toro som betyder tyr :tihi:
Jamen Toro leder efter et hjem så han kan godt komme under dit juletræ :høhø:

[QUOTE=Lotte;751775]Nej Kalle er den sorte af dem :slight_smile:

Det er kattegales kat :hjerte:

Ihh nogen dejlige bieder af de smukke misser :hjerte:[/QUOTE]

Tak Lotte
Kattegales kat :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;751795]Pas på med de nisser, Kalle og Toro. Nisser er lumske. Husker I ikke sangen, hvor nissefar truer med sin store ske? Jeg fatter ikke, at Julemanden gider at omgive sig med sådan noget rakkerpak. I gamle dage vidste alle, at det var nissernes skyld, når husdyrene blev syge eller brødet brændte på. Nisserne har bare haft lidt god presse, og så lige med et er de åh-så-populære Troldene derimod, det er kattenes rigtige venner. Trolde med store tuffer på ørerne.

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

[/QUOTE]

Så er der altså en grund til at misserne her er Nå-Så’er med den forklaring Finn :tihi:

De fleste katte har en sund skepsis overfor alt det nisseri. Og ellers, så kik på jeres cooner. Hvad ligner de mest - nisser eller trolde? :slight_smile:

Helt klart trolde :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;751820]Tak :slight_smile:
Nej ham den hvide er El Toro…han er KO-katte-farvet, altså hvid med sorte pletter :høhø: og derfor hedder han El Toro som betyder tyr :tihi:
Jamen Toro leder efter et hjem så han kan godt komme under dit juletræ :høhø:[/QUOTE]

ååååh jeg ville ønske jeg kunne. men bor lidt småt og mor vil i hvert fald ikke have flere katte :thumbdown: men håber jeg kan finde en der ligner Toro, når jeg flytter hjemmefra efter sommer.
(har kun skrevet mig op til lejligheder hvor man må have kat :tihi: )

[QUOTE=Chalotteg;751843]ååååh jeg ville ønske jeg kunne. men bor lidt småt og mor vil i hvert fald ikke have flere katte :thumbdown: men håber jeg kan finde en der ligner Toro, når jeg flytter hjemmefra efter sommer.
(har kun skrevet mig op til lejligheder hvor man må have kat :tihi: )[/QUOTE]

Jeg vil krydse for at du finder et godt sted hvor du kan have en skøn misser :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;751821]Tak Lotte
Kattegales kat :høhø:[/QUOTE]
Hehe det er han da :smiley:

Der er INGEN (næsten) der ikke kender Kalle Knaldperle her på Kattegale :smiley:

[QUOTE=Lotte;751867]Hehe det er han da :smiley:

Der er INGEN (næsten) der ikke kender Kalle Knaldperle her på Kattegale :D[/QUOTE]

:tihi:…nej, han er berygtet i miles omkreds…:høhø:

HAHA ja :smiley: