En mand og hans kat

Som tidligere skrevet ville jeg have lavet en tråd om min nye kat, men i stedet må jeg agere fotograf og substitut når Faaaaaaar ikke er indenfor synsvinkel :dokdok:

I fredags fik jeg et dejligt besøg af Anne. Jeg har længe været i store diskussioner med mig selv om ham her Brian. Han er jo brun :argh: Nå men det endte så med at han skulle bo her, da hans sind er absolut fantastisk :hjerte: (hvilket i øvrigt bare er blevet bekræftet efter han er flyttet ind)

Han er modig, venlig, nysgerrig og en spilopmager af rang. Dog skal Anne have at han forstår nej! hvilket er en stor bedrift :tihi:

Nå men Lars er jo først sent i livet blevet introduceret til siam, og derfor ikke den oplagte katteejer. Det er Brian dog fuldstændig kold overfor, for han har helt og aldeles slået sin kærlighed på ham. :smiley:
Lars var med på værelset, hvor Brian blev anbragt ved ankomst, og så har jeg stort set ikke haft fingrene i katten siden. :tihi:

Hildi synes Brian er en lille farlig uro og Sugieh som ellers altid bare har taget imod er noget forbeholden. Vi sammenfører derfor stadig lidt og de er ikke sammen uden opsyn. De er alle smadder nysgerrige og jeg ved de nok skal finde melodien :slight_smile: Det tager bare lidt længere tid en jeg har været vant til (læs: max. 2 døgn)

Nå men Brian hedder nok stadig Brian, men ham og Lars er også blevet enige om Brinaldo, Bassemanden, Bette mand, Misse mand, Bette ski osv. :surrender1:

Nu har jeg billederne online, men de kommer stadig ikke med :argh: anyone?

Det der, det er så typisk katte! :lol:

Hvor ser han dejlig ud, og mænd holder jo sammen, Luise :smiley:

Stort tillykke med ham :hjerte: Får han lov til at beholde sine kæreste dele?

Tja du, der blev du så fravalgt… :slight_smile:
Men han er da en sød lille fis som Brinaldo eller hvad han nu hedder.

Skal han med til Herlufmagle?

[QUOTE=HolmeInc;1288657]Tja du, der blev du så fravalgt… :slight_smile:
Men han er da en sød lille fis som Brinaldo eller hvad han nu hedder.

Skal han med til Herlufmagle?[/QUOTE]

Jep vi kommer :slight_smile:

Hjertelig tillykke med Brian. Han er så skøn! :hjertehop:

:klapper: Godt så…
Lars har førstedag på job i dag efter ferie, kommer hjem og jeg når hverken at sige hej eller noget, før han er oppe på værelset, hvor Brian er om natten. Han kommer ligeså hurtigt i stuen igen for at opdage at jeg ligger med bette i tæppet. Brian får knus og kram, hvad får jeg??? Nada :tihi:
Brian er så lige blevet præsenteret for en kammerat der også er blevet fortalt om siam… Han er da helt ramt :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;1288713]:klapper: Godt så…
Lars har førstedag på job i dag efter ferie, kommer hjem og jeg når hverken at sige hej eller noget, før han er oppe på værelset, hvor Brian er om natten. Han kommer ligeså hurtigt i stuen igen for at opdage at jeg ligger med bette i tæppet. Brian får knus og kram, hvad får jeg??? Nada :tihi:
[/QUOTE]
Hvad er værst … at Brian er kommet i mellem dig og Lars, eller at Lars er kommet i mellem dig og Brian :?

Det var vel også på tide, at Lars fik sin egen Siam. :tihi:

Tillykke med dit/hans nye missebarn, hvor er han sød :hjerte:… Altså killingen :tihi:.

Jeg syns altså det er sødt af dig, sådan at give Lars en kat :tihi:

Sig endeligt et tillykke videre - man burde altid ha sin helt egen kat :wink:

Så blev aftensmaden indtaget og der er HELT fyraften…
Jeg sidder og hører halv høj musik, ikke så meget som en rynke på hhv næse og snude… De er helt væk begge to :hjerte::love2:

Vi var jo godt træt af, at han ikke var blå Brian men brun Brian men ved du hvad, hun har jo slet ikke lavet en siam til dig men en siam til Lars og det er derfor han er brun og ikke blå :stuck_out_tongue:

Og hun har lige miaowet mig i øret, at hun brygger på noget blåt :muhaha:

[QUOTE=anne p;1288744]
Og hun har lige miaowet mig i øret, at hun brygger på noget blåt :muhaha:[/QUOTE]

Jeg er bedøvende ligeglad :stuck_out_tongue: la la la la la la heldigvis er de relativ tæt i familie NÅ! :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1288739]Så blev aftensmaden indtaget og der er HELT fyraften…
Jeg sidder og hører halv høj musik, ikke så meget som en rynke på hhv næse og snude… De er helt væk begge to :hjerte::love2:

[/QUOTE]

Sådan en killing kan bare modellere sig fuldstændig efter omgivelserne :slight_smile:

MIG? Kalder du mig for hovski snovski???

Ha ha ha HHAAAAAAAAAAAA har du set dig selv?

Brians mange ansigter :hjerte:
Se desuden lige godt efter… øjenbrynet er efterabet hans bror Frtizz :smiley:

Hvor er han sød. :love2:

[QUOTE=DK Sugieh;1291290]
Se desuden lige godt efter… øjenbrynet er efterabet hans bror Frtizz :D[/QUOTE]
Det er måske blevet en signatur, på katte opdrættet af Anne P. … :muhaha:

:smiley: Hvor er han skøn! :inlove::smiley: Og hvor er det sjovt med de øjenbryn! Det må være en cool trend. :rock::tihi: