En mand og hans kat

Hov hov … jeg er ret sikker på, at der står i kontrakten, at man ikke må opfordre killingen til at lege med ild :gruble: … da de rejste hjemmefra var de nogle yderst velopdraget drenge :engel2:

Velopdragne??? :playkitty1: Sig det til mit gardin :tihi:

Argh Anne, det er orientalere = næsten umulig opgave

Argh Anne, det er orientalere = næsten umulig opgave

Nu sidder jeg så og overvejer om vi killingekøbere skal lave en separat tråd med historier om dine såkaldt velopdragne katte :tihi: Den bliver LANG! :smiley: men skide skæg :smiley:

Ha ha den er jeg med på :p:wehu:

God idé, Luise. :smiley:
… Her har Fritzz lige overspist og brækket sig i lammeskindet, samt voldbanket min ene søns yndlingsbamse.

Her er den så :smiley:

Sorry Anne :wink:

[QUOTE=DK Sugieh;1291409]Her er den så :smiley:

Sorry Anne :wink:[/QUOTE]

Det er altså ikke MIN skyld, at I ikke kan holde den gode opdragelse ved lige NÅ :venter:

Brian ved vi alle konstant går i en akut omsorgssvigtet sindstilstand… Lige indtil FAAR kommer hjem :tihi: Så er alt straks godt igen :hjerte:

Nååååååååååh, ikke et øje tørt :wehuu:

Jeg er sikker på det er en mandeting at slå en skid og så være yderst selvtilfreds omkring det…
Sådan her ser i hvert fald Brian ud når han lufter ud og er ved at ryge mig ud af stuen :blegne::høhø:

Ahhhh siger Brian - det lettede. :thumbup: :tihi:

Brian og Lars snakker sammen om dagens begivenheder… bla om den væltede højtaler… Men Lars mente det er den slags ting der sker og den sikkert er dårlig placeret…:uha:

Men kan man andet end elske den lækkermås :hjerte:

Lars er da vist ramt hårdt på dømmekraften efter den lille Brian er flyttet ind :slight_smile:

Jeg giver op…
også med at vende foto rigtigt :wink:

Haha bliver Brian fodret ved bordet?

Ja det er ikke nemt at opdrage når både kat og mand modarbejder gode manerer :stuck_out_tongue:

[QUOTE=DK Sugieh;1293731]
Jeg giver op…
også med at vende foto rigtigt ;)[/QUOTE]
jeg har fundet ud af at billedet skal være taget vandret, tages det lodret, så lægges det ned. Jeg mangler stadig at lære at fjerne vedhæftede filer… :argh:

[QUOTE=DK Sugieh;1293731]
Jeg giver op…
også med at vende foto rigtigt ;)[/QUOTE]

Brian blev fotograferet i Vamdrup :slight_smile:
Jeg synes det er fine billeder, men jeg synes alligevel der mangler det der helt specielle :slight_smile: Men nu har vi prøvet det, og Brian kvitterede lige med at splitte fotografens fjerdimmer af :smiley:

Det første er klart det pæneste, det sidste absolut min favorit :smiley: