En mand på en stige?

:cool::cool::cool:

Vi er ved at få renoveret vinduer i den ejendom jeg bor i.

Det er en bulgarer, der går og gør det - og jeg har forsikret mig om, at han går her til overenskomstmæssig løn - men :

Han er i gang med alle stuevinduer - og han står på en ganske almindelig stige, som vi alle har i vores hjem - sådan en letvægtsstige - og det tænder mig helt af !

:muhaha:

Jeg har svært ved at forestille mig en dansk håndværker acceptere at stå og arbejde under disse forhold - så nu har jeg sendt en mail til vores bestyrelse om, at han skal udstyres med et sikkert stillads.

:inlove:

Er det mig, der er en sær Tante TRUT ??

:gruble::gruble:

Han kan vel ikke nå op til dig på 2.sal på en alm. stige :stuck_out_tongue: Hvad laver han, fuger han, maler han, sifter han glaslister osv. :stuck_out_tongue: Han er vel ansat af en håndværksmester som har ansvaret for hans sikkerhed, gad vide hvilket svar du får på din henvendelse :? omsorgsfulde Tante Tut :slight_smile:

:høhø::høhø::høhø:

Nej, han kan ikke nå op til mig på dén stige, men altzå…:muhaha:

Han sliber vinduerne helt ned, skifter beslag, maler og alt hvad der els hører til - og jeg synes bare ikke, at han skal stå der og jonglere med sine redskaber på en nervøs stige.

:uha:

Ja, jeg er selv spændt på, hvad svar jeg får… mener ikke, at han er ansat af en håndværksmester, men af vores bestyrelse.

:gruble:

http://www.danskmetal.dk/Loen%20og%20arbejdsforhold/Arbejdsmiljoe/Spoergsmaal%20og%20svar/Stiger%20stilladser%20og%20personloeftere.aspx

Her står noget om regler :slight_smile:

[quote=birtheras;476956]http://www.danskmetal.dk/Loen%20og%20arbejdsforhold/Arbejdsmiljoe/Spoergsmaal%20og%20svar/Stiger%20stilladser%20og%20personloeftere.aspx

Her står noget om regler :)[/quote]

:tak:

Tak…det er lige tilføjet som et PS…

:ok:

Du er så sød Tante. :hjerte::inlove::hjerte:

Men ser han godt ud, når han står på den stige der :?

:klapper::klapper: JA!!! det er da det vil vil vide!! :kryds:

:p:p I er da Skruk

[quote=Mie;477004]:p:p I er da Skruk

[/quote]

Nej nej…det har ikke spor med det at gøre.
Men vi er meget interesseret i alle Handy-mænd i Tante Tuts liv!!

Og ham her… dårlig stige eller ej… så lyder han da MEGET handy!! :høhø:

[quote=Sannela;477006]Nej nej…det har ikke spor med det at gøre.
Men vi er meget interesseret i alle Handy-mænd i Tante Tuts liv!!

Og ham her… dårlig stige eller ej… så lyder han da MEGET handy!! :høhø:[/quote]

Hun er garanteret igang med at bage Banankage og lave kaffe til ham :ups::ups:

[quote=Mie;477004]:p:p I er da Skruk
[/quote]

-what

Bare fordi man vil overbeglo et styk mandfolk … men han har garanteret masser af tøj på i dag :ked:

Ja og jeg har endda spurgt om hun vil sende et stykke banankage til mig i en boblekuvert…
Men næææ nej …:ked:

Bare fordi man ikke er i overalls med beskidte negle…så skal man undvære :ups:

[quote=Sannela;477006]Nej nej…det har ikke spor med det at gøre.
Men vi er meget interesseret i alle Handy-mænd i Tante Tuts liv!!

Og ham her… dårlig stige eller ej… så lyder han da MEGET handy!! :høhø:[/quote]

[quote=Vivi_Fletcher;477008]-what

Bare fordi man vil overbeglo et styk mandfolk … men han har garanteret masser af tøj på i dag :ked:[/quote]

[quote=Sannela;477009]Ja og jeg har endda spurgt om hun vil sende et stykke banankage til mig i en boblekuvert…
Men næææ nej …:ked:

Bare fordi man ikke er i overalls med beskidte negle…så skal man undvære :ups:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Hvor jeg dog elsker jeres vanvittige indlæg :tak::tak:

Jeg har endnu ikke tilbudt ham banankage, for han forstår ikke ét ord dansk eller engelsk - og jeg kunne frygte lidt, at det i Bulgarien sender et helt forkert signal at der pludselig står en kone med nybagt kage til ham ???

:uha::uha::uha:

Må lige have fat i vores tolk, der taler med ham - for han skal da ikke snydes for en dejlig banankage.

:savle::savle:

[quote=Mie;477004]:p:p I er da Skruk

[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

ENIG !!!

Og så midt i oktober ?!

:besvimer::besvimer::besvimer:

Jeg foreslår, at de damer tager sig en kold dusch…

:gruble:

[quote=Tante Tut;477050]

Jeg har endnu ikke tilbudt ham banankage, for han forstår ikke ét ord dansk eller engelsk - og jeg kunne frygte lidt, at det i Bulgarien sender et helt forkert signal at der pludselig står en kone med nybagt kage til ham ???

:uha::uha::uha:

Må lige have fat i vores tolk, der taler med ham - for han skal da ikke snydes for en dejlig banankage.

:savle::savle:[/quote]

Iføgle Google Translate

Banankage = Банан торта

Må jeg tilbyde dig et stykke Banankage = Мога ли да ви предложим парче банан торта

:besvimer:

Men på den anden side…man ved aldrig med Google translate.
Det kan være du til byder ham noget helt andet??? :høhø:

Vil du se min skildpaddesamling?? = Искате ли да видите моята колекция костенурка?

:rofl::rofl::rofl:

-LOL-LOL-LOL-LOL

Tak for oversættelsen… jae… jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal få kagen overbragt…

:gruble::gruble:

Nu vil jeg kravle ind på sofaen under to dyner, med Silke og en lydbog jeg lige har hentet :

Bortført !!!

:uha::uha:

Er faktisk retig-retig dååååårlig i dag, ondt i hoved, hals, ører og lidt feber, tror jeg…

:inlove::inlove:

PS : jeg har fået et FINT svar fra bestyrelsen, om at han selv har valgt at stå på en stige frem for på et stillads…

:ok:

[quote=Sannela;477067]Vil du se min skildpaddesamling?? = Искате ли да видите моята колекция костенурка?

:rofl::rofl::rofl:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

DEN var fisme go’ - den tror jeg aldrig en mand er blevet præsenteret for før.

-LOL-LOL-LOL

Gud hvor er I herlige…! Jeg sidder her og hulker af grin! -LOL Det var lige hvad jeg trængte til idag! :tak: