Jeg har brugt i aften på at sidde og kigge på billeder af Jack og Nobby, og jeg kan se en klar tendens for den måned Jack har boet her
De mosler, de leger tag fat og de tigger mad :høhø:
men mest af alt, så putter de
Der er nok nogle af billederne I har set før, men så må I jo lige lukke øjnene Der er os lidt mange billeder, men ku ik vælge - syns bare de er så søde
Putningen startede med en omgang parallelputning
Og siden har der været…
… Vaskputning
… Tæppeputning
med bæver
med mus
… Nullerputning
… Poseputning
… Sengeputning
… Taskeputning
… Sofaputning
… Køjeputning
med risiko for fald :høhø:
… Stoleputning
med Jack som fodstøtte
Og det aller aller dejligste af billederne er fra i går
Århhhh jeg bliver så glad, når jeg ser den slags sammenføring, hvor det er tydeligt at de passer super sammen. :love2: :hjertetildig:Tak for billederne Lykke
Man kan altså ikke få FOR mange puttebilleder! [/QUOTE]
Så lidt da, Ea Vil jo bare gerne dele drengene - for andre syns selvfølgeligt de er lisså dejlige som jeg synes :høhø:
Så jeg skal nok følge Maries regler
Tak
Jeg tror nu mest han er Nobbys kat
De putter i hvert fald mere med hinanden end mig
[QUOTE=Beydana;1137982]Dejlige billeder af smukke misser
Og Nobby prøver da helt tydeligt at hypnotisere dig til at slippe de godbidder der [/QUOTE]
Tark
Du skulle ha hørt lydene fra dem begge mens jeg stod med den Det var i hvert fald SLET IKKE fair at jeg bare stod og viftede med røret uden der kom godbidder ud :høhø:
[QUOTE=Lykke;1137987]Jeg tror nu mest han er Nobbys kat
De putter i hvert fald mere med hinanden end mig [/QUOTE]
Men er det ikke bare fantastisk
Jeg har vist sagt det før, men jeg synes jo, at jeg nærmest bliver gladere over at se dem putte med hinanden, end over at de putter med mig
Nu har jeg godt nok en lille spindemaskine til at ligge tæt ved siden af mig her i sofaen, og det gør bestemt ikke noget :love2: Men at se ham putte med Chili eller Asani har den her effekt
[QUOTE=galath;1138002]Men er det ikke bare fantastisk
Jeg har vist sagt det før, men jeg synes jo, at jeg nærmest bliver gladere over at se dem putte med hinanden, end over at de putter med mig
Nu har jeg godt nok en lille spindemaskine til at ligge tæt ved siden af mig her i sofaen, og det gør bestemt ikke noget :love2: Men at se ham putte med Chili eller Asani har den her effekt [/QUOTE]
Jeg er helt enig med dig Kan selv komme til at sidde og glo forelsket på dem, når de ligger og hygger
Så det var ment i sjov - selvom de da gerne måtte flytte putningen over på mit skød
Jack er nu også sød til at huske mig - så kommer han kurrende og skal lige nusses i 5-10 min før han smutter over og lægger sig ved Nobby igen
Det tror jeg også Det her er et langt langt bedre udfald end jeg havde turde håbe på