En måneds putning (SPAM)

Jeg har brugt i aften på at sidde og kigge på billeder af Jack og Nobby, og jeg kan se en klar tendens for den måned Jack har boet her :hjerte:

De mosler, de leger tag fat og de tigger mad :høhø:

men mest af alt, så putter de :lovelove:

Der er nok nogle af billederne I har set før, men så må I jo lige lukke øjnene :wink: Der er os lidt mange billeder, men ku ik vælge - syns bare de er så søde :ups:

Putningen startede med en omgang parallelputning

Og siden har der været…

… Vaskputning

… Tæppeputning

med bæver :wink:

med mus

… Nullerputning

… Poseputning

… Sengeputning

… Taskeputning

… Sofaputning

… Køjeputning

med risiko for fald :høhø:

… Stoleputning

med Jack som fodstøtte :inlove:

Og det aller aller dejligste af billederne er fra i går

:lovelove: Bunkeputning :lovelove:

:smelter: Århhhh jeg bliver så glad, når jeg ser den slags sammenføring, hvor det er tydeligt at de passer super sammen. :inlove: :love2: :wehuu: :hjertehop: :lovelove: :hjertetildig:Tak for billederne Lykke :tak:

Åh, hvor er det godt nok bare nogle dejlige billeder at se :inlove: Hvor var det altså godt at du fik Jack til Nobby (og dig :tihi:)

K*ft, hvor er det nogle søde og kære og skønne billeder! :inlove:

Sikke nogle dejlige billeder. De to er altså bare SKØNNE at se på :inlove:

:hjertekat: Hvor er de søde sammen. :wehuu:

Man kan altså ikke få FOR mange puttebilleder! :regler:

:smelter:

Fantastiske billeder, de går lige i hjertet på en! :wehuu:

Hvor er de søde :hjerte:

Hold nu fast hvor er de kære :smelter:

Dejlige billeder af smukke misser :wehuu:

Og Nobby prøver da helt tydeligt at hypnotisere dig til at slippe de godbidder der :tihi:

Ih, tak for alle de søde kommentarer :blomst:

[QUOTE=velfa;1137963]:hjertekat: Hvor er de søde sammen. :wehuu:

Man kan altså ikke få FOR mange puttebilleder! :regler:[/QUOTE]

Så lidt da, Ea :slight_smile: Vil jo bare gerne dele drengene - for andre syns selvfølgeligt de er lisså dejlige som jeg synes :regler: :høhø:

Så jeg skal nok følge Maries regler :tihi:

Tak :smiley:

Jeg tror nu mest han er Nobbys kat :tihi:

De putter i hvert fald mere med hinanden end mig :venter:

[QUOTE=Beydana;1137982]Dejlige billeder af smukke misser :wehuu:

Og Nobby prøver da helt tydeligt at hypnotisere dig til at slippe de godbidder der :tihi:[/QUOTE]

Tark :smiley:

Du skulle ha hørt lydene fra dem begge mens jeg stod med den :tihi: Det var i hvert fald SLET IKKE fair at jeg bare stod og viftede med røret uden der kom godbidder ud :høhø:

Hvor er de dog et skønt par! De var vist begge to lige hvad den anden altid havde ønsket sig :hjerte:

Årh…Nobby har fået kat :inlove:

[QUOTE=Lykke;1137987]Jeg tror nu mest han er Nobbys kat :tihi:

De putter i hvert fald mere med hinanden end mig :venter:[/QUOTE]

Men er det ikke bare fantastisk :slight_smile:

Jeg har vist sagt det før, men jeg synes jo, at jeg nærmest bliver gladere over at se dem putte med hinanden, end over at de putter med mig :hjerte:

Nu har jeg godt nok en lille spindemaskine til at ligge tæt ved siden af mig her i sofaen, og det gør bestemt ikke noget :love2: Men at se ham putte med Chili eller Asani har den her effekt :hjertehop:

Skønne, skønne billeder:smelter:
Dejligt at de har det så godt sammen:inlove:

De er simpelthen bare nogle dejlige knejter! :smiley:

4 ord: match made in heaven :smiley:

Det er billeder, der varmer. :hjerte: Når en enekat som Nobby kan blive så glad for at få en katteven, så er der vist håb for mange. :slight_smile:

Endnu engang tak for de søde kommentarer :slight_smile:

Det tror jeg også :inlove:

[QUOTE=galath;1138002]Men er det ikke bare fantastisk :slight_smile:

Jeg har vist sagt det før, men jeg synes jo, at jeg nærmest bliver gladere over at se dem putte med hinanden, end over at de putter med mig :hjerte:

Nu har jeg godt nok en lille spindemaskine til at ligge tæt ved siden af mig her i sofaen, og det gør bestemt ikke noget :love2: Men at se ham putte med Chili eller Asani har den her effekt :hjertehop:[/QUOTE]

Jeg er helt enig med dig :slight_smile: Kan selv komme til at sidde og glo forelsket på dem, når de ligger og hygger :smelter:

Så det var ment i sjov - selvom de da gerne måtte flytte putningen over på mit skød :wink:

Jack er nu også sød til at huske mig - så kommer han kurrende og skal lige nusses i 5-10 min før han smutter over og lægger sig ved Nobby igen :wehuu:

Det tror jeg også :slight_smile: Det her er et langt langt bedre udfald end jeg havde turde håbe på :hjerte:

åh hvor er de søde sammen :inlove: Godt at Nobby fik en lille Jack :smiley: