En meget glad og taknemmelig Gitze :)

Sidder i sofaen og kigger på mine 3 røde bamser der bare er såååååååååå fine nu… og klar til show i morgen …

Charlotte skal bare have verdens største tak - hun kom kl 10.30 og hjælp mig med at vaske de 3 bamser og kl 15.30 sharp var den sidste mis tør :slight_smile:

Jeg er bare SÅ glad nu, for uden hjælp var det aldrig gået… så selv om jeg er MEGET træt nu, så er jeg utrolig glad…

Charlotte du er en skat!!!

:kram:

:):slight_smile:

Hvor dejligt, at du fik hjælp - og så af Charlotte ?!

Hende ville jeg godt have live her i privaten, for man keder sig vist ikke i den dames selskab.

-LOL-LOL-LOL

Hvad sagde kattene til storvasken ??

:?

[QUOTE=Therese;200547]:):slight_smile:

Hvor dejligt, at du fik hjælp - og så af Charlotte ?!

Hende ville jeg godt have live her i privaten, for man keder sig vist ikke i den dames selskab.

-LOL-LOL-LOL

Hvad sagde kattene til storvasken ??

:?[/QUOTE]

de tog det pænt - særligt min lille nybegynder - det var hans første vask og han tog det så pænt… jeg var meget stolt af ham :slight_smile:

så det gik rigtig fint… de sagde faktisk ikke så meget… mest MIIIAAAAAAAAUW :slight_smile:

[quote=Battlestar;200553]de tog det pænt - særligt min lille nybegynder - det var hans første vask og han tog det så pænt… jeg var meget stolt af ham :slight_smile:

så det gik rigtig fint… de sagde faktisk ikke så meget… mest MIIIAAAAAAAAUW :)[/quote]

gjorde de virkelig? :klapper::klapper::klapper:

dejlig Charlotte ville hjælpe så du kan komme afsted i morgen:thumbup:

[QUOTE=Mette Stevnsborg;200571][/COLOR]

gjorde de virkelig? :klapper::klapper::klapper:

dejlig Charlotte ville hjælpe så du kan komme afsted i morgen:thumbup:[/QUOTE]

ja det var super… og nu hvor de er ved at være gennemtørre kan jeg også vurdere kvaliteten af det arbejde vi har lavet og det ser ud til at alle 3 vaske er lykkedes perfekt…

jeg er meget meget glad :slight_smile:

Må vi se billeder af alle rifterne, øhhh jeg mener misserne :tihi:

-LOL:klapper:-LOL

Gitze har bare verdens sødeste katte (min datter står bag mig og siger,
nej verdens næstsødeste - de sødeste bor nemlig her -høhø), så det var
ikke noget problem at være vaskehjælper der :slight_smile:

Jeg tror aldrig i mit liv, at jeg har haft så rene fingre -høhø

…og nej Therese - det er ikke så let at være morsom og underholdende,
mens man vasker katte, men lidt hyggesludder blev det da til :slight_smile:

Så Gitze - tak i lige måde for en hyggelig dag :slight_smile:

et par billeder :wink:

Sethi lader sig ikke lige syne pt - men Ramses og Kheops er mors missere så de ligger lige her og er lækre…


Se lige hvor blød og fluffy min nyvaskede mavse er :slight_smile: den er lige til at trutte i


Ihh moar du skal nusse - ikke tage billeder… jeg ligger her og er så ren og nyvasket og nusse-indbydende

nu hvor de er helt tørre - så må jeg indrømme at jeg har 3 perfekte resultater :slight_smile: de er blevet meget fine!!!

Altså…

… Sikke meget pels :uha: Når i ser min York imorgen, vil i se, at han har smidt bikinien og taget tanga og bar overkrop på -LOL

[QUOTE=Safircoons;200701]Altså…

… Sikke meget pels :uha: Når i ser min York imorgen, vil i se, at han har smidt bikinien og taget tanga og bar overkrop på -LOL[/QUOTE]

ja Ramses er i fuld pels - han er en af de katte der har byttet om på fældperioderne…

Det er altid dejligt at der er overskud til at hjælpe hinanden. :thumbup: Og det er sørme en lækker mavse han kan fremvise der, så det har I vist gjort godt.

Så fiiiiiin han ser ud :wehuu::wehuu::wehuu: