En meget sen præsentation af mig

Ja efter de ca 400 indlæg er det vist på høje tid med at jeg får præsenteret mig ordenligt :smiley:

Jeg hedder Maria, er 24 (25 imorgen:rock:) og bor i Næstved, hvor jeg er født og opvokset…

Til dagligt arbejder jeg pt på et beskyttet værested for unge med psykiske og fysiske handicaps. Til Februar skal jeg dog igang med til læse til Pædagog via fjernstudie, og det glæder jeg mig utrolig meget til :smiley:

Jeg har en hjertefejl og fik i 2005 min første pacemaker… Den blev dog udskiftet i 2008 pga lægefejl og idag kører den nye perfekt, og skal først skiftes om 10 år :slight_smile:

I min fritid er jeg igang med at tage kørekort, og skal snart til teoriprøve :S Så håber virkelig det går godt, da det jo er meget sure penge at skulle af med en gang til… Udover at ligge og være til fare i trafikken :ups: hygger jeg mig med mine venner og veninder, går på café, i byen osv osv…

Jeg fik i sommeren 2010 min første kat (Oliver:hjerte:) som nyder at jeg er meget hjemme og lege med ham…
Inden jeg fik ham var jeg også bruger herinde, men her var det mest for at læse så meget som muligt om katte, for at være godt forbedret på at han kom…

Jeg har nydt godt af virkelig mange råd og gode tråde om kattehold, og glæder mig til at være mere aktiv del af Kattegale…

:velkommen: Maria-Amalie.
Hilsen Lisbeth

:heya::heya::heya: Hej hej

:velkommen: :tihi:

Ja, det virker lidt malplaceret at sige velkommen så sent, hehe.
Men hyggeligt at høre lidt om dig. :slight_smile:

Tak for din præsentation :heya:Dejligt at have dig herinde på KatteGale :thumbup:

Velkommen på kattegale… .:tihi:selvom du har været her et stykke tid :smiley:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Knus Gitte

Dejligt at vide hvem man skriver med herinde - Dejligt :slight_smile:

[quote=DaneX;473595]Ja, det virker lidt malplaceret at sige velkommen så sent, hehe.
Men hyggeligt at høre lidt om dig. :)[/quote]

:tihi: Ja det er lidt malplaceret, men er utrolig god til at udskyde ting… :ups: Blev ved med at sige til mig selv, at nu skulle jeg altså igang med den præsentation, men så var der lige en tråd der var mere spændende… :ups:

:heya::heya::heya::heya:

Jeg véd snart ikke, om man siger velkommen efter så lang tid. :tihi:

Men du er i hvert fald velkommen - også Oliver, den dejlige dreng. :inlove:

Jeg er også opereret for hjertefejl; kan dog ikke få gavn af en pacemaker.
Men velkommen i ‘klubben’… :S

:velkommen:for lang tid siden… hehe…

Også kan jeg se jeg ikke er den eneste der har taget mit kørekort “sent” :thumbup: Jeg er 25 - 26 om 3 uger, og fik det for 3 måneder siden!

[quote=Abaddon;479578]:velkommen:for lang tid siden… hehe…

Også kan jeg se jeg ikke er den eneste der har taget mit kørekort “sent” :thumbup: Jeg er 25 - 26 om 3 uger, og fik det for 3 måneder siden![/quote]

Bedre sent end aldrig :tihi:

Nu skal jeg så bare vente ekstra tid fordi min lægeattest skal forbi embedslægen pga pacemakeren :mad: Meget irriterende ikke at kunne gå op til teori prøven når man er færdig med teori…

Du får både en velkomst - og et meget til lykke med føs’dagen