En meget svær Integration af en ny kat

Eller nowet :høhø:

Bamse flyttet ind torsdag aften

Lørdag dette billed

Mon de nogensinde bliver venner :smiley:

Idag disse billeder:

Tro i der er nogen som helst chance for at disse to katte kommer til enes :?
Bare alle sammenføringer gik lige så let så er det ingen sag i verden at få en ny voksen kat :høhø:

Nu er Yaba jo en faaaaarlig bandekat, så Bamse må hellere passe på. :tihi: Men heldigvis er han jo ikke en bimse. :klapper:

Jesper har da søgt dækning sådan bare for en sikkerhedsskyld :slight_smile:

I flg Jesper står det skrevet i “håndbog for Bimser” at både Perser og Exotic spiser Bimser til morgenmad, så der bliver ikke taget nogen chancer fra hans side :slight_smile:

Nej, det bliver godt nok ikke nemt.
Men med STOR tålmodighed, så lykkes det måske en dag??

PS: er der Ragdolls i dine katte?? For sammenføring er også MEGET svært her :høhø:

Ham Jesper er ikke helt dum. :klapper: :lovelove:

Åj… De billeder er da lige til at få dårlige nerver af…! :tihi:

Håber, at det går lige så nemt, når jeg skal føre min kommende killing ind i flokken :thumbup: Stort tillykke med Bamse! :hjerte:

Jeg vil omgående anbefale dobbelt dosis Zylkene morgen og aften i en måneds tid … og Feliway i alle husets stikkontakter!

jeg tror altså også en netdør vil være en god ting her så de ligesom liiige kan se hinanden lidt an :høhø:

Herlige billeder - og sikken en fin lille ny bamse.:hjerte:

Og når det går så nemt, er det jo i høj grad flokkens fortjeneste. De katte er altså noget for sig selv.:thumbup:

[QUOTE=Sannela;1085457]Nej, det bliver godt nok ikke nemt.
Men med STOR tålmodighed, så lykkes det måske en dag??

Jeg håber det lykkes :slight_smile:

PS: er der Ragdolls i dine katte?? For sammenføring er også MEGET svært her :høhø:[/QUOTE]

Nej men det er nok perser i dine Ragdolls :stuck_out_tongue:

Tro du det er nok? mon ikke jeg skal en tur forbi Dr. Dyr for at få lykkepiller til hele banden?

jeg tro desværre ikke at en netdør er nok, husk at de er meget vilde

[QUOTE=FinnFrode;1085493]Herlige billeder - og sikken en fin lille ny bamse.:hjerte:

Og når det går så nemt, er det jo i høj grad flokkens fortjeneste. De katte er altså noget for sig selv.:thumbup:[/QUOTE]

Tak for roserne, og ja de er specielle og meget venlige katte