En ny beboer:)

Blev ringet op igår, om at en af mine venner havde en hunhund hun havde reddet fra at aflives. Men hun er simpelthen sådan en vidunderlig hund.
Hun er 4 - 5 år. Og mangler et ben. Hun er desværre plaget af lopper. Så vi er i loppe krig lige nu. Men det skal nok gå.

Desværre kunne min veninde ikke beholde hende.

Og nu er hun flyttet ind.

Sig velkommen til Tas (Tasja)

Velkommen Tas!!!

Hvor er du heldig, at finde et nyt hjem så hurtigt!!
Håber du får et langt og godt liv

Hvor er hun sød :slight_smile: Skip hende bare videre til Rødovre, hvis ikke det går hos dig :wink:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hun er da bare for dejlig - tillykke med dit nye hjem, Tas :hjerte:

Hendes historie er kort…

Hun boede hos en ung kvinde som elskede hende overalt. De cykeltrænede, og endag løb hun ind foran cyklen og derfor mistede hun sit ben.
Den unge kvinde fandt sig snart en ny mand. Og de blev gift. Manden gad ikke hunden, og derfor måtte hunden væk. Hun skulle aflives. Min ven som ringede, fortalte så at hun havde reddet hende, men ikke kunne beholde hende, og spurgte om jeg ville aftage… Og, ja her er hun så:)

Hvor er hun dejlig, stort tillykke med hende :smiley:
Sikke da en trist historie om hende :frowning:
Men godt at hun kom til dig :smiley:

Hun ligner en glad lille hund. Hel og lykke med hende. :slight_smile:

Hun ligner en glad lille hund. Held og lykke med hende. :slight_smile:

Sikke en fin lille hund :hjerte: Går ud fra at det går bedre med din allergi så? :slight_smile:

Det var en (begyndende) lungebetændelse :confused: Jo, jeg slår ganskevidst på katte:)
Men det giver altså kun en snue om morgnen og engang imellem lidt nysen og kløen. det kan jeg leve med:)

[QUOTE=Blunky;680359]Det var en (begyndende) lungebetændelse :confused: Jo, jeg slår ganskevidst på katte:)
Men det giver altså kun en snue om morgnen og engang imellem lidt nysen og kløen. det kan jeg leve med:)[/QUOTE]
Man må altså ikke slå katte :uha: Hihi sorry, kunne ikke dy mig :tihi:
Det var da skønt!

Tillykke med det nye medlem af familien, hun ser skøn ud! Godt hun kom til dig :slight_smile:

Skønt at du kunne tage hende til dig, hun ser bare så sød og glad ud :smiley: