En ny ven til Tara

Det er altså sødt - siden Nemo døde har Tara hængt lide med snuden. Han var jo hendes bedste ven. Nanoq og Maggie er venner, Tip og Eddie er brødre og Tara og Nemo hang sammen og legede deres vilde lege.

Så sker der jo det, at naboen frække kat Thomas (Super men her hedder han altså Thomas, for han sidder her stadig troligt hver dag og kigger ind) dukker op. Jeg tror det er en hittekat, efterlyser osv og ender med at kastrere naboens kat… de er faldet ned nu:-)

Thomas går naturligvis udenfor, mine katte i løbegården, men gradvis danner de et venskab. De sidder tit sammen op af hegnet og efter kastrationen begynder Thomas at lege.

Nu hænger Tara ikke mere med mulen - hun har fundet en ny ven - Thomas. I sku se dem! De drøner rundt, der er hegn imellem, men ellers er det ganske som at se hende og Nemo. De er SÅ gode venner de to.

Er det ikke sødt så ved jeg ikke, hvad der er:wehuu: Vildkatten og racekatten:hjerte: Ganske som med Nemo og Tara. Den helt samme leg.

Lenschow fældede altså lige en lille tårer, da hun så det:hjerte:

Det er da fint hun har fået en ny ven…men

Så sker der jo det, at naboen frække kat Thomas (Super men her hedder han altså Thomas, for han sidder her stadig troligt hver dag og kigger ind) dukker op. Jeg tror det er en hittekat, efterlyser osv og ender med at kastrere naboens kat… de er faldet ned nu

Da vel ikke DEN Thomas -what-what

Jamen havde du ikke tjekket om han kom fra “lige ved siden af”

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Årh hvor er det dejligt at høre! :inlove: Ingen tvivl om, at katte virkelig kan blive ensomme, når de mister deres katte- eller menneskevenner. Det er godt, at hun nu har fundet en ven i naboens mis.

Det lyder til de hygger :slight_smile: Skønt for Tara hun har en ny ven

ja, okay…forklaringen fandt jeg så lige da jeg var inde og søge i tråden hvor han søgte nyt hjem.

jamen hvad skal jeg sige…at ting ikke altid er hvad man tror…

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Åhhhhh det lyder dejligt for Tara :smiley:

Ej hvor ér det godt!

fnis jeg kan godt huske da naboen kom og sagde at det var deres kat :slight_smile: De tog det da ellers meget pænt synes jeg - og så lærte de vel lidt om det dér med at huske at få neut. deres kat :wink:

Dejligt et Tara og Thomas kan lege :slight_smile:

/Mette

Felis: Nej katten snød mig må jeg indrømme:-) Frække kat! :-)))

Helle :wehuu:
Der er ikke en mulighed for, at du kunne adoptere Thomas :?

Det er da lidt som 2 elskende; hvor jerntæppet skiller dem.

Jeg er i vildrede Mona - jeg skal ikke have flere katte - Nanoq gider ikke Thomas kan du tro - han slagter ham kommer han ind - og jeg vil ikke have en kat, der går ude.

Det er en meget irriterende situation faktisk - at denne elskelige lille, søde nemo-klon af en stribe mis har VALGT mig. Jeg kan simpelthen ikke få ham væk.