En på Kassen... ;)

På forhånd undskyld til dem der er ved at brække sig over flere videoer med Ib og Stevie… men… jeg ka’ ikke la’ være… de er så sjove…

//youtu.be/YKebNrbw0F0

…ikke?

Det var da også en dejlig æske at få. Den passer lige i størrelsen til 2 halvstore Kat.IV’ere. :smiley:

Det allerbedstevar at Stevie SAD på den i et pænt stykke tid. Mens Ib var indeni. Men da jeg begyndte at filme fik han åbenbart dårlig samvittighed og lukkede kassen op :wink:

Hehe - det er da en udemærket julegave at få, synes Stevie at tænke :wink:

Herlige banditter!

/Mette

:klapper:
Hvor er de herlige.

Altid plads til en til… eller nåh, nej :wink:
Kasser er go’e, små kasser er meget go’e :slight_smile:
Herlig film!

Altid plads til en til… eller nåh, nej :wink:
Kasser er go’e, små kasser er meget go’e :slight_smile:
Herlig film!

Herlig sammensætning af film og lyd!! :thumbup::thumbup:

Jeg er forelsket :hjerte::hjerte::hjerte:

hehe…det er rigtig sødt.:slight_smile:
Det ser ud til at de leger godt sammen de to. Jeg synes nu at Stevie ligner Ozzy…Er Stevie også blevet så tydeligt “masket”?

Hvor er de bare pragtfulde de to banditter. Den måde Stevie bare går op i kassen på når han opdager Ib nede i :lol: Havde det været været mine katte så var de hoppet baglæns når de opdagde den anden og så måske lidt frem med nogle poter, men aldrig bare vadet op i kassen!! :klapper:

:smiley: Det allerbedste var den måde han bare vadede op OVENI Ib. Sådan “ryk dig lige jeg vil osse være her” agtigt :slight_smile: Selvom kassen jo altså ikke helt var stor nok til dem begge to… Det var en mindre detalje L

Haha, elsker at Stevie i starten vader ned i kassen sammen med Ib, hvor man i forvejen dårligt kan forstå, at der kan være én kat :klapper: