En præsentation

Hejsa

Så har jeg også fået oprettet mig her, og vil da lige lave en kort præsentation.

Jeg hedder Helle og opdrætter sammen med min bedre halvdel sibiriske katte under stamnavnet Panthera Tigris. Vi er bosat i en lille landsby 30 km nord fra Esbjerg, hvor vi er igang med det store renovering af hus og have projekt. Vi er færdige med vores første sal, og nu er det så nyt køkken og indhegning af haven der står for døren.

Til dagligt er jeg lidt endnu studerende, men bliver i løbet af i år færdig som Ingeniør.

Det er vist hvad der er af spændende ting at forælle om mig,

Mvh Helle

-velkommen

Hej og velkommen -velkommen

Hej Helle
Også velkommen fra mig -velkommen

Hej Helle
Velkommen til De KatteGale -velkommen

-blomst

-velkommen :smiley:

-velkommen til dig også, jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde… -velkommen

Hej og mange gange -velkommen blandt de “gale”

hej

og velkommen til dette hyggelige forum - håber du får ligså meget glæde og ligeså mange positive oplevelser herinde som os andre :wink:

SÆT IGANG med invasion af de 1000vis af indlæg [bigloony]

-velkommen indenfor. Jeg håber, du får rigtig meget glæde af at være her -velkommen

Velkommen hertil -velkommen

Hej Helle -velkommen

Håber du falder godt til hos os kattegale -waytohot

Hej Helle

Osse et -velkommen herfra - det lyder rigtig spændende med det der renovering. . . . -uha

Heja og -velkommen hertil :slight_smile:

Hej Helle.

Velkommen…

Hej og velkommen -velkommen

Tusind tak for den fine velkomst -thumbs -thumbs

Det ser rigtigt hyggeligt ud herinde, så mon ikke jeg bliver glad for at være her :slight_smile:

-velkommen -neje

Hej og -velkommen til her hos os kattegale mennesker