En praletråd for de kreative ;-)

Hvor er I alle bare super dygtige. Mine hænder vender helt forkert til sådanne ting, så nøjes med at kigge og ønske :slight_smile:
Tænkte på om I kender denne side, der er altså mange lækre ting også med katte på bla. selv ønsker jeg mig brændene lufferne med hest på
http://www.ravelry.com/designers/jennypenny

Min seneste projekt :slight_smile:

Jeg har kastet mig over disse og lufferne dertil :slight_smile:

Og til den lettere afdeling hører mine BYB mus og Seje sild :wink:

Ville ønske jeg kunne lave disse :slight_smile:

laver du evt til andre og hvad er prisen

[QUOTE=GitteS;1262428]Hvor er I alle bare super dygtige. Mine hænder vender helt forkert til sådanne ting, så nøjes med at kigge og ønske :slight_smile:
Tænkte på om I kender denne side, der er altså mange lækre ting også med katte på bla. selv ønsker jeg mig brændene lufferne med hest på
http://www.ravelry.com/designers/jennypenny[/QUOTE]

Ravelry.com og etsy.com er virkelige to sider som er et slaraffenland for kreative sjæle :smiley:

[QUOTE=Jeanette;1262574]Ville ønske jeg kunne lave disse :slight_smile:

laver du evt til andre og hvad er prisen[/QUOTE]

Mange tak. Jeg har rigtig mange bestillinger lige nu, men hvis du har lidt tålmodighed så hækler jeg gerne til dig på bestilling :slight_smile: Prisen afhænger af hvad du specifik ønsker.

Baby kommer først til april, så der er tid, kan jeg købe en kopi af dit strikke mønster på kjolen

Jeg har så en forespørgelse :smiley:
Om der er nogen herinde som kunne have lyst til at lave

Det ville jeg elske :smiley:

Hvis det er den hvide kjole, så er den hæklet :slight_smile: Opskriften er inde fra familiejournalens hjemmeside.

Det kreative barn på snart 6 år, har helt selv lavet sig en katte Furby seng. :slight_smile:

En my little pony og flodhest blev færdig :slight_smile:

[QUOTE=Catcrazy;1263068]En my little pony og flodhest blev færdig :slight_smile:

[/QUOTE]

De er da bare for søde - ikke mindst flodhesten :inlove:

mange tak, den mangler kun lige sin gule badering :høhø:

Min mor og jeg har syet nyt burgardin. Jeg klippede, hun syede :wink:
Sengen har Brita syet, og så har jeg lavet nyt betræk til den, der matcher gardinerne… Og Louis ligger naturligvis i bakken :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1263118]

Min mor og jeg har syet nyt burgardin. Jeg klippede, hun syede :wink:
Sengen har Brita syet, og så har jeg lavet nyt betræk til den, der matcher gardinerne… Og Louis ligger naturligvis i bakken :p[/QUOTE]

Virkelig flot :ok:

Men Louis, det er jo meningen at du skal ligge og tage dig ud i din flotte seng - ikke i tissekassen :venter:

[QUOTE=Blunky;1262943]Jeg har så en forespørgelse :smiley:
Om der er nogen herinde som kunne have lyst til at lave

Det ville jeg elske :D[/QUOTE] Hvis du selv klarer det med garn og skaffer en opskrift, kan vi sagtens finde ud af noget :slight_smile:

Så vil jeg da gerne gå igang med at lede :smiley: Tak

[QUOTE=Lykke;1263118]

Min mor og jeg har syet nyt burgardin. Jeg klippede, hun syede :wink:
Sengen har Brita syet, og så har jeg lavet nyt betræk til den, der matcher gardinerne… Og Louis ligger naturligvis i bakken :p[/QUOTE]

Hvor er det flot, og med en lille abe på topstykket, det undre mig ikke at han ikke vil bruge sengen, ingen af vores har ville bruge sengene eller været vild med de tykke bunde. Efter at have skiftet bundene ud med fake skind, er det sjældent eller kun når det er rigtig varmt vores ligger i bakken

Tak! Vi kalder ham jo abekongen, så passede lige ind - og den er haleløs :høhø:

Han bruger sengen en lille smule nu han har fået en krøyerkuglepude. Men yndlingsstedet er udover bakken helt klart at ligge lige inden for lågen, så der er masser af opmærksomhed :hjerte:

Et par hæklet turtelduer som brudepar :slight_smile: