En pruttende killing

Hej I kattegale mennesker derude :slight_smile:

Jeg har to killinger. De er sunde og raske, spiser, sover, leger, så der er ingen problemer, dog et lille et…

Lilly, hunkillingen på 9½ uge, fiser ret ofte :tihi:… hvad kan det skyldes? kan man gøre noget?

De får begge RC Killinge foder, både vådt og tørt. Og der er ingen prutten hos brormand. De har begge relativ hård mave.

Skulle hilse fra Sparta og Lilly, der igen snorker - én på hvert ben .

Det kan være foderet, der får hende til at prutte :slight_smile:

Jeg har haft et foder i huset, der fik alle mine til at prutte, det er ikke så sjovt :tihi:

Har de fået ormekur ?

Og ellers, hvis det er RC vådmad i folieposerne, så er det pruttefremkaldende. :høhø:

Ja, de har fået Ormekur en uge inden vi fik dem fra kattehjemmet. Og jep! Det er netop RC vådmad fra folieposer :slight_smile: Så det er nok forklaringen - Lillypigen er MEGET glad for vådfoder, mens Sparta er mere til tørkosten.
Men hun skal jo have noget at spise, som hun gerne vil have.

Vores katte prutter sjældent, men det sker Tiger gør det og det er når hun ligger hos en det sker, så slipper hun lige en vind…

Mine forældres labrador gasser en ret tit, det svært at holde ud, han har virkelig en dårlig lugt.

Begge mine pruttede som killinger, det gør de sikkert stadig, det gør alle, men det blev mindre og mindre efterhånden som de blev ældre. De flyttede ind som henholdsvis 13 og 12 uger gamle.
Pigen pruttede faktisk en hel del, men det er hun holdt op med; ihvert fald så længe der er vidner i nærheden.
:slight_smile: