En rigtig Bølle Bandit!

Hej Alle,

I januar månede fik vores hunkat killinger. Vi fandt gode og dejlige hjem til alle, og valgte at beholde en selv (Krølle). Krølle er nu en rigtig bølle bandit!

Han er meget strid især overfor sin far. Både mor og far er neutraliseret, Krølle skal her om ikke så længe.

Kan det være på grund af at han stadig er fertil at han er speciel strid overfor sin far? Mally tager ikke så godt til Krølle. De kan sagtens sammen, og leger sammen. Men ligger mally og sover hos os, og krølle kommer, så går der ikke så længe så går Mally sin vej…However ligger de i deres egen seng eller på sofaen uden os, så kan de sagtens ligge sammen.

Krølle bøller også de andre katte, når der bliver sat Hills våd fodder på gulvet (jeg deler 1 pose på 3 tallerkner, da de har tørkost stående fremme altid). Han kaster sit eget i sig, for derefter at gå over og jage Mally væk så han kan spise hans også…

Vil kastration tage lidt af hans bølle opførelse? Eller overgiver mally sig bare fordi sådan er mally?

Hej.

Jeg tror at din Krølle får en lang snor, fordi han stadig er killing. Lige så snart han nærmer sig voksenalderen eller teenagealderen, er je ret sikker på at du vil se en forandring i hvordan han bliver irettesat af de andre…

Jeg beklager min OT, men jeg kan ikke lade være med at komme til at tænke på ham her…

… når du siger at Krølle bøller nogen. :slight_smile:

// Martin

Vent du bare til hans (som Helle siger) killingepas er udløbet, så tager de store arbejdstøjet på og han bliver sat på plads.

Knus Elin