En sammenføring af voksne katte

billederne er taget kort efter transportkassen med Jeannie på ca. 7 år gik ud for at møde Del-Shay på ca. 4 år.

Det var en forrygende nem sammenføring:-)

  1. billede Del-Say
  2. billede Jeannine
    det er hvor de begge er Jeannie tv
    to sidste Jeannie - hun fandt hurtigt ørkenrotterne interesssant.

:thumbup: Sådan! Skønt at se!

Kendte de ikke hinanden i forvejen? :slight_smile:

jo, de var sammen her for 7-8 måneder siden

Dejlige billeder :hjerte::hjerte:

Okay - så forklarer det jo en del :slight_smile:
Min erfaring er, at de voksne katte husker utrolig godt.

Ja det er jo bare gået supernemt:) Jeannie har lige taget en lur og er igen igang med at undersøge:D Del-Shay synes det er dejligt med katte selskab igen tror jeg, han går og siger den der kurre lyd til hende:love2:
Dejligt med en nem sammenføring.
MVH Rikke

Hvor er det dejligt at høre, og se billeder. :smiley: Jeg har været så spændt på hvordan det skulle gå.

Dejligt, at det er gået så nemt. Hvor er hun sød på det næstsidste billede :hjerte: Hun skal vist nok falde til :slight_smile:

Skønt, når det går så let :slight_smile:

Dejlige katte. :slight_smile:

Lyder og ser rigtig godt ud :slight_smile: Skønne billeder af dem :slight_smile:

Tillykke med en vellykket sammenføring - det er dygtige misser, når det går så nemt. :thumbup:

Og hvor er det dog godt, at Del-Shay har fået sig noget misseselskab igen. Og sikkert også godt for Rikke. :slight_smile:

Skønt når det bare går som smurt!! Skønne billeder, skøn sammenføring og ikke mindst nogle super skønne missekatte!

Wow det er da en super sammenføring! Og selvom de har set hinanden før er det stadig noget af en bedrift fra dem begge at ta’ det så roligt :smiley:

Sådan :slight_smile:
Mere er der vist ikke at aige til det :slight_smile:

Natten her er jo gået over alt forventning:) Del-Shay har sovet på sin nye ynglings pude og Jeannie har sovet på en stol over for ham. De dutter næser her til morgen:love2: men hun er jo altså stadig en ældre dame så lidt hvæs for Del-Shay også bare for princippets skyld tror jeg:tihi: hun har jo sin værdighed at beskytte:D de hunkatte er altså nogle sjove nogen. Har aldrig oplevet en voksen kat vade ind i et hjem som hun har gjort, ikke en gang har hun gemt sig og hun tog også en spæne tur igår aftes. Hun har til mandag eftermiddag alene med mig og Delle, så kommer mine unger hjem fra weekend hos deres far. spændende hvad hun siger til dem:)
MVH Rikke

Hvor lyder det godt med næsedutten og det hele. De får glæde af hinanden. :thumbup:

En ny kat kan aldrig blive en erstatning for den, der ikke er mere, så derfor er det rigtige ofte “noget helt andet” - og det er Jeannie jo. Sådan en voksen kattedame kan godt være lidt skrap, men det er bare indtil Del-Shay har forstået, hvem der bestemmer. :cool2:

Hvor er det bare fedt Rikke. Tænker jo en del på det da næsten er for godt til at være sandt. Det var en super idé du fik der - idag undrer det mig jeg ikke kom på den - men sådan er det - det er din fortjeneste. Jeannie kunne jo også nærmest stå på hovedet da du var her:-) Hun er altså en sjov og meget kærlig tøs - men med en vilje af stål.

Du kan nu godt fortælle Delle han godt må bestemme - han kom først - men måske han ved det er nemmere at indrette sig? :stuck_out_tongue:

Åh ja, det der nu er Delles ynglingspude var Jeannies her - så den blev afleveret nogen dage før så Delle kunne ruske op i hukommelse - kors han flehmede da han indtog den - og nu er det hans:-)