En sjov oplevelse(kat på tur)

har lige for 1 time siden haft en sjov oplevelse, jeg kiggede ud af køkkenvinduet og der udenfor stod en flot rød og hvid kat, den kiggede på mig og så satte den i galop hen over græsplænen, jeg gik så hen til stuevinduet og kiggede ud på det store græsareal der er udenfor vores have, der så jeg så katten og dens ejer. de var ude at gå tur sammen, det så bare sjovt ud, for katten løb lidt i forvejen og satte sig så ned og ventede, når ejeren så kom hen til den og gav den en godbid spurtede den så 10-15 meter frem og satte sig igen ned og ventede på godbidden, sådan foregik det indtil jeg ikke kunne se dem længere.
skal da lige love for jeg fik smilebåndet frem

det er så hyggeligt når det er sådan [bigloony]

Jeg har en kammerat hvis hankat - Mølfus render efter ham som en lille hund i snor når han går ned og handler i den lokale Aldi. Når de når Aldi sidder Mølfus pænt uden for og venter til de igen tager turen hjemad.

da han første gang fortalte mig historien troede jeg den ikke over en dørtærskel, men efter selv at ha deltaget i adskellige af disse hyggeture må jeg konstatere at katten… nok har været en meget lydig hund i et tidligere liv -what

Min bror gik altid tur en god lang tur med hans hund, da han så fik en misling ja så skulle den da med hver dag, første gang jeg var med og kunne se missemor fulgte os som en lille hund troede jeg sku ikke mine egne øjne -høhø og da hunden desværre blev gammel og døde, ja så forlangt missemor stadig sin daglige tur :smiley: :smiley: :smiley:

Min første husmisser Knisper fulgte også altid med på tur… desværre helt ned til hovedvejen…

problemet var at hun ikke kendte forskel på hovedveje og biveje - så hun gik frejdigt ud på vejen… så blev den tur kort, for så måtte vi jo hjem igen…

problem 2 var at hun ikke kendte forskel på hvornår jeg gik tur med vuffferne og hvornår jeg gik i skole… jeg er bare kommet forsent SÅÅÅÅÅ mange gange fordi jeg pludselig opdagede katten, måtte gå hjem med mis, lukke ind og låse og gå igen - KUN for at se skolebussen køre for næsen af mig…

men misser blev 14 år inden vi lod hende sig pænt farvel :slight_smile: - så det blev godt nok til mange hyggeture