En sjov oplevelse

I går aftes (nat?) gik Pia og jeg en tur i den by, hvor jeg bor. Pludselig kommer den her bette killing fræsende efter os.

Tænk sig - det var en huskat - i sort smoke!

Det har jeg aldrig set før:D

Åh hun var sødte - men heldigvis blev hun bange for en sten og en blad som fløj forbi og da vi gik videre blev hun stående i den der krumryggede stilling I ved nok:tihi::tihi:

Har I set sortsmoke huskatte før?

MVH

PS jeg kan dælme da ikke rette i overskriften???

''En sjopv oplevelseI g ‘’ … en sjov overskrift :tihi:

Ups - kan jeg ændre det?

Nå heldigvis lever jeg ikke af at stave eller noget!

haha

[quote=lenschow;98710]Ups - kan jeg ændre det?

Nå heldigvis lever jeg ikke af at stave eller noget!

haha[/quote]
Vi forstår jo hvad du mener … Bortset fra naturligvis Hrönn -rulleøjne

sådan - så er overskriften fin :slight_smile:

nåede du at knipse et billede af skønheden

Nej vi var på bøhlandet i mørke:-)

Men hun var rigtig fin i farvefordelingen. Sjovt - jeg har aldrig set det hos en huskat før - jeg skal holde øje og knipse hende, hvis hun kommer igen:-)

MVH

Ja, skrev om det i det andet indlæg ang. smoke.
Har én gang mødt en sort smoke hankat på en svinegård.

Ja den var rigtig fin, en sødte lille pusnuseting.
Der er altså fedt på landet.

Ja som barn havde vi Sofus, en kul sort smoke huskat. Han blev 18 år og var en helt fantastisk klog kat!

Pia: Ja kom herud og bo !

hahahha;-)

[quote=lenschow;99673]Pia: Ja kom herud og bo !

hahahha;-)[/quote]

Helle: Jamen så kommer jeg ud til din by og bor, det bliver dejligt :slight_smile:

Du skal være velkommen -lad os samle en masse kattetosser her - men løbegården. Så kan byen blive kendt som det!

hahahhaha

[quote=lenschow;99696]Du skal være velkommen -lad os samle en masse kattetosser her - men løbegården. Så kan byen blive kendt som det!

hahahhaha[/quote]

Ja lad os det og tak skal du ha’, jeg er på vej :wink:

hehehe

Hvad betyder sort smoke? Eller retter hvordan ser det ud?
Min Borg var grå/sort da han var killing. Jeg syntes det var sådan en speciel farve at jeg faldt pladask for ham. I dag er han sort med hvid eller lys bund.

Troldegaarden - Det kaldes smoke når katten er helfarvet og sølv når katten er tabby :slight_smile:
En sort smoke er en sort kat hvor det inderste af hårene er hvidt/lyst gråt :slight_smile:
Det her er Hanne N’s britepige

Det her er Helles Nanoq

Du kan se flere billeder i denne tråd http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=4782
det er der jeg har billederne fra :slight_smile:

Jamen så er min huskat Borg sort smoke. Så var det det dyrlægen snakkede om sidst vi var der oppe. Hun kiggede indtenst i pelsen og sagde det var sjælendt hun så det på huskatte. Jeg fattede hat af hvad hun snakkede om - typisk mig-ass

Troldegaarden - Hihi, men så ved du det nu. Lægger du ikke et billede af hende herind så? :slight_smile:

Jeg kan sagtens finde et billed men mand kan ikke sådan se det på ham. Det er kun hvis han går forbi en tæt på at man kan se det grå/lyse titer lidt frem.

Aah okay. Sådan i en bestemt vinkel?
Men du må da gerne prøve at tage et billede af det hvis du kan/gider? Har som sagt kun set en huskat der var det før :slight_smile: