En sløv mandag = sløve katte

De to drenge er gået omkuld i vore senge og hygger sig eftertrykkeligt i de lune dyner, mens det regner udenfor:):slight_smile:

Knus Elin

Nåååårh, det er da råhygge der vil noget :wehuu: de er bare dejlige, som de ligger og snuer formiddagen væk :slight_smile:

Sikke de hygger sig de 2 dejligheder :iloveyou:

Ja de hygger og har det skønt. Har lige været nede ved dem, skulle lige være helt sikker på de stadig var i live:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Både vores birma og bengal snork sover i dynen …

MEN regner stærkt med Morgan skal i bad i dag 2 gange har han lagt i rockwool og sovet

Nåååeh Hvor er de søde!
Vejret er da heller ik til andet end hygge. :smiley:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvis jeg nu skynder mig alt, hvad remmer og tøjler kan holde til - tror du så, at der kunne blive et lille hjørne til mig ??

Men jeg kommer altzå kun, hvis der er liggegaranti for at de begge bliver hos mig…

:wehuu:

[quote=Tante Tut;427784]:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Hvis jeg nu skynder mig alt, hvad remmer og tøjler kan holde til - tror du så, at der kunne blive et lille hjørne til mig ??

Men jeg kommer altzå kun, hvis der er liggegaranti for at de begge bliver hos mig…

:wehuu:[/quote]

Ja men du kommer da bare. De har lige været oppe og spise og blev enige om, de ligeså godt kunne tage en tre timer mere, så nu snorkes der i mold og dur igen.:slight_smile:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;427906]Ja men du kommer da bare. De har lige været oppe og spise og blev enige om, de ligeså godt kunne tage en tre timer mere, så nu snorkes der i mold og dur igen.:slight_smile:
Knus Elin[/quote]

:hjerte::hjerte:

jamen, mon ikke deres liggetid nu er ved at være slut så ??

:høhø:

det ville passe mig så fint, at ligge dér i dit fine sengetøj med lyserøde roser og en pels på hver side.

:wehuu:

Åhh hvor hyggeligt…:wehuu::wehuu:

jamen, mon ikke deres liggetid nu er ved at være slut så ??

:høhø:

det ville passe mig så fint, at ligge dér i dit fine sengetøj med lyserøde roser og en pels på hver side.

:wehuu:[/quote]
Tro mig, så snart du kravler under dynen, har du en kat på hver side og en på dynen.:):)Knus Elin

Jeg kunne godt tænke mig at putte med smuksakkerne :wehuu::wehuu: