En snigende glæde

Ja, det var hvad jeg følte lige før.

Har siddet og hygget mig her på kattegale i aften med at læse div. tråde. Ved min side har tøserne Kamelia og Primula lagt og hygget sig og de stor spinder bare. :hjerte:

Sad og studerede de to skønheder lidt, pludselig vældede følelserne bare ind over mig, hvor er jeg bare glad for mine to piger - Kan man ønske sig andet. En bare lidt et øjebliks lykke, så var det i hvertefald det jeg oplevede mens jeg nød en stille aften med pigerne ved min side.

Først dem begge. :wehuu:

Så Primula alene, for Kamelia fordufter altid når kameraret knipser efter hende :hjerte:

MVH
Gitte

Smukke tøser…

Åhhh jeg kender godt de følelser, dem får jeg tit… det er jo fordi vi elsker vores dyr

SKønne misser :hjerte:

Jeg tror alle kattemenneske, har den følse - Jeg priser mig os lykkelig for de dyr jeg har, og kan tit tude over, hvordan en som mig, kan have SÅ skønne dyr :love:

Sådan får jeg det tit, det der lille stik i hjertet af kærlighed til misserne, det er lykke.
Smukke tøsser begge 2 :iloveyou:

Der findes ikke noget som den lykke vores katte kan give os. :inlove:

Hvor ER det dog nogle vidunderlige piger du har dér! Hele TO smukke tortier! :wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Er jeg den eneste der IKKe kan se billederne??
Jeg får bare to røde krydser istedet for :øhmm:

Nej du er ikke den eneste :frowning:

[quote=Sannela;481870]Er jeg den eneste der IKKe kan se billederne??
Jeg får bare to røde krydser istedet for :øhmm:[/quote]

Jeg kan slet ikke se noget…:thumbdown: og jeg vil meget gerne se billederne :tihi:

Billederne er desværre ikke online mere, det undskylder jeg meget. Havde ikke tænkt over de lå i indlæg herinde.

MVH
Gitte