En snot forkælet møgunge

…ville jeg kalde Lilly, hvis hun havde været et menneske barn. Her er man blevet hjemme i håb om at få arbejdet på diverse resultatbehandlinger og have en tilladt overspringshandling - misserne… misserne plejer at sove det meste af dagen væk når vi er hjemme i weekenden… Men Nææh sådan skulle det ikke være i dag:

Lilly ligger i skrivende stund og kigger misbilligende op på mig - jeg er holdt op med at kæle hende…! Magen til frækhed. Hele dagen har hun tumlet rundt på mit skød, på bordet revet alt på gulvet HVAD som HELST der kunne give hende opmærksomhed. Og den der dumme computer - “hvis nu jeg træder på den og ligger mig på den?!” Gang på gang får hun mig overtalt - ned på skødet da dokumentet for 114. gang er gået i kludder pga for mange poter på tasterne - kæle kæle, og hun spinder og spinder og lægger sig til rette.
Jeg genoptager arbejdet - vupti så smatter hun et par poter op i hovedet på mig - “halløj slave! du var altså lige igang med at kæle MIG”. og så vælter hun om på ryggen og putter sig på en måde som kun Lilly kan gøre det. Så jeg må skrive med en hånd - svært når man arbejder i Excell og Lilly bruger min anden arm som hovedpude… Jeg kæle noget mere med den insisterende hunmis - så nu må jeg arbejde lidt igen. et par minutters fred til redigering og så har hunmissen taget mit lange hår som gidsel - og hun kigger på mig som sagde hun “JA! der kan du se hvad der sker - og kæl mig så lige igen” og så kravler hun spindende helt op i hovedet på mig for jeg ved ikke hvilken gang i dag. Igen bliver arbejdet nedlagt.

Sådan har det været hele dagen - Og når alt kommer til alt så elsker jeg det:hjerte:! det er lige sådan det skal være. Nu har hun lagt hovedet på hjørnet af min computer og er døset hen - gad vide hvor længe det varer denne gang?
Måske skulle jeg tage samme metoder i brug, når når kæresten sætter sig foran computeren hele aftenen :slight_smile:

:lol:

Kender det alt for godt, idag skulle jeg også arbejde hjemmefra og når Missemanden lige blev lidt for besværlig at have liggende foran tastaturet og så blev han lige flyttet lidt. Så kan han gå så eeeeekstremt langsomt, for så opdager hun jo ikke at jeg kommer og ligger mig igen…